
Планування
- Аналізуємо ринок і конкурентів.
- Визначаємо цільову аудиторію для розкрутки мобільного застосунку.
- Збираємо семантичне ядро для всіх необхідних регіонів і локалей.
- Налаштовуємо аналітику.
- Визначаємо KPI.
Допомагаємо притягнути цільових користувачів для мобільних застосунків на платформах iOS і Android. Збільшуємо кількість встановлень і in-app конверсій. Працюємо з рекламними мережами, сторами додатків і аналітикою.
З 2014 року розвиваємо напрям mobile performance marketing та стали одним із перших агентств, що розвивають експертизу в ніші застосунків.
Ми були одними з першопрохідців у сфері мобайл-маркетингу серед агентств, і зараз об'єднали експертизу в усіх інструментах для просування мобільних застосунків на будь-яких ринках: пошукова оптимізація в сторах, залучення платного трафіку й мобайл-аналітика. Наш унікальний інструмент для ASO допомагає десяткам застосунків займати топові позиції у своїх категоріях.
Використовуємо всі можливі інструменти для зростання органічних і платних встановлень застосунку.
Створюємо креативи, оголошення й описи, які притягують користувачів. Підвищуємо конверсію у встановлення.
Сегментуємо користувачів, збільшуємо показники MAU/DAU.
Налаштовуємо персоналізовану рекламу та пуш-сповіщення. Даємо рекомендації щодо збільшення конверсій у платних користувачів.
Унікальний алгоритм підбору ключових запитів для різних локалей, який дозволяє досягати швидких результатів у ASO. Без використання мотивованого трафіку.
Apple Search Ads — рекламна система в AppStore, яка дозволяє запускати рекламні оголошення у магазині мобільних застосунків для користувачів пристроїв компанії Apple. Використовується для просування IOS застосунків.
Google Ads — рекламна система Google, яка дозволяє запускати рекламу у пошуку Google та на сайтах-партнерах. Використовується для просування застосунку у Google Play.
Facebook — персоналізовані рекламні оголошення для мобільних користувачів найпопулярнішої соціальної мережі.
Instagram — таргетована реклама мобільного застосунку у стрічці та stories з гнучкими налаштуваннями таргетингу.
YouTube — розміщення реклами мобільного застосунку на найпопулярнішому відеохостингу світу з гнучкими налаштуваннями таргетингу та різноманіттям форматів.
AppsFlyer — одна з найпопулярніших систем трекінгу для мобільних застосунків з гарною репутацією на ринку. Дозволяє збирати дані майже з будь-яких рекламних систем. Має широкі можливості всередині кожного блоку платформи: атрибуція, маркетингова аналітика, захист від фроду, диплінкинг, кастомні аудиторії та потоки даних.
Adjust — ще один популярний трекер для застосунків, який дозволяє працювати з API, оцінювати органічні встановлення й автоматизувати рекламні кампанії.
Firebase — безкоштовна система аналітики для мобільних застосунків від Google. Працює лише з рекламними системами Google Ads, YouTube, Google Play.
Facebook SDK — безкоштовна система трекінгу мобільних застосунків від найкрупнішої соціальної мережі. Працює лише з трафіком з Facebook, Instagram.