Retention-маркетингзбільшуйте повторні продажі

Retention-маркетинг — це інструмент, який дозволяє повертати аудиторію на сайт та налаштовувати довгострокові відносини, підвищуючи лояльність аудиторії.

Ми допомагаємо побудувати довгострокові відносини з кожним клієнтом, продовжити його життєвий цикл. Не продавати товар або послугу одноразово, а викликати довіру, завоювати лояльність і перетворити разового покупця на постійного. Наше завдання зробити так, щоб кожного разу клієнт повертався до вас.

Надіслати заявку

Серед усіх інструментів інтернет-маркетингу retention-маркетинг залишається найрентабельнішим. За статистикою він приносить проєктам 7-15%, а іноді навіть до 30% загального доходу. При цьому вкладення, порівняно з іншими видами просування, є мінімальними.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Чому Retention-маркетинг важливий?

Імовірність здійснити продаж новим потенційним клієнтам складає від 5 до 20%. Що ж до наявних клієнтів, цей показник зростає до 60–70%.
Існуючі клієнти витрачають на 31% більше нових, і вони на 50% частіше спробують нові продукти, які ви пропонуєте.
Чим довше ви утримуєте клієнтів, тим більша ймовірність, що вони стануть адвокатами вашого бренду. Вони можуть залишити відгук або згадати про вас у соціальних мережах.

Які можливості відкриває retention-маркетинг

Утримання клієнтів

Основна мета retention-маркетингу – утримання існуючих клієнтів. Це дозволяє знизити відтік та підвищити лояльність клієнтів до бренду.

Збільшення прибутку

Лояльні клієнти довіряють вашому бренду та систематично здійснюють покупки.

Лояльні клієнти та повторні покупки

За допомогою персоналізованих пропозиції, знижок, бонусів, програми лояльності та інші інструментів є можливість повертати існуючих клієнтів.

Cross-sell та up-selling

Маркетинг утримання допомагає продавати існуючим клієнтам додаткові продукти чи послуги, які можуть бути цікаві для них. Наприклад, на основі попередніх покупок можна пропонувати пов'язані товари або оновлені версії.

Підвищення рівня задоволеності клієнтів

Дозволяє покращити досвід клієнтів, задовольнити їхні потреби та очікування. Це може містити персоналізовані комунікації, високий рівень обслуговування, швидкі відповіді на запитання чи скарги та інші методи.

Зниження витрат на маркетинг

Залучення нових клієнтів зазвичай потребує великих витрат на маркетинг та рекламу. Retention-маркетинг дозволяє скоротити ці витрати, оскільки продажі існуючим клієнтам зазвичай потребують менших ресурсів та бюджету.

Збільшення рекомендацій та відгуків

Задоволені клієнти схильні ділитися позитивним досвідом та рекомендувати продукти чи послуги своїм друзям та знайомим. Retention-маркетинг може допомогти стимулювати такі рекомендації та отримати більше позитивних відгуків.

Аналіз та оптимізація

Retention-маркетинг надає дані про поведінку та переваги існуючих клієнтів, що дозволяє проводити аналіз та оптимізувати маркетингові кампанії. Це допомагає краще зрозуміти аудиторію та приймати більш виважені рішення.

Створення довгострокових відносин

Retention-маркетинг сприяє створенню довгострокових відносин із клієнтами, що може призвести до стабільних доходів та сталого зростання бізнесу.

Максимальна ефективність ваших маркетингових інвестицій з досвідченими експертами Netpeak

17
років в інтернет-маркетингу
350+
експертів сфери
4000+
успішних проєктів
~60
нових клієнтів щомісяця
300+
клієнтів на місяць розвиває наша команда

Що робить retention-маркетинг

Що робить retention-маркетинг

Перетворює відвідувачів сайту на передплатників;
Перетворює відвідувача на покупця завдяки налаштованому ланцюжку листів, бонусної механіки та тригерів вирви продажів;
Підштовхує існуючих клієнтів на повторні покупки;
Підтримує комунікацію з існуючими клієнтами;
Підвищує рівень впізнаваності бренду;
Реактивує «сплячих» клієнтів;
Просуває конкретні товари чи послуги проєкту;
Підвищує рентабельність інтернет-маркетингу загалом.
Перетворює відвідувачів сайту на підписників
Догріває нового користувача до здійснення першої покупки
Підштовхує існуючих клієнтів на повторні покупки
Підтримує комунікацію з існуючими клієнтами
Підвищує рівень впізнаваності бренду
Реактивує «сплячих» клієнтів
Просуває конкретні товари чи послуги проєкту
Підвищує рентабельність інтернет-маркетингу загалом

Послуга Retention маркетинг від Netpeak: збільшуйте прибуток та утримуйте клієнтів

Ми готові розробити індивідуальний план задач, виходячи з потреб вашого бізнесу. Запропонуємо вирішення вашого завдання і знайдемо спосіб ефективного використання retention-маркетингу для досягнення поставленої мети.
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Комплексний retention-маркетинг під ключ

Складаємо план розвитку retention-маркетингу під ваш бізнес та ваші цілі та реалізуємо його помісячно. Ця послуга підійде компаніям, які мають базу контактів від 5000 імейлів або трафік на сайті від 30 000 відвідувачів на місяць.

Комплексний підхід включає:
  • email, web-push, mobile-push, sms і viber;
  • аналіз ніші, попиту, конкурентів;
  • план розвитку retention-маркетингу;
  • технічні налаштування сервісу розсилок;
  • системне збирання нових контактів;
  • чищення, валідація та сегментація бази;
  • планування, аналітика та звітність;
  • створення дизайну та контенту;
  • верстка листів, тестування та відправлення;
  • автоматизація розсилок;
  • консалтинг та супровід впроваджень;
  • регулярна комунікація із retention-менеджером.

Retention-маркетинг для мобільних застосунків

Команда розробляє план розвитку під ваш додаток, який потім помісячно реалізує. Послуга підходить для додатків, які вже мають мінімум 5000 користувачів на місяць і монетизуються не тільки на інсталах.

У послугу входить:
  • mobile, app inbox, inapp-push, email, sms;
  • аналіз користувачів, конкурентів;
  • план розвитку retention-маркетингу;
  • технічні налаштування сервісу розсилок;
  • системне збирання нових контактів;
  • чищення, валідація та сегментація бази;
  • планування, аналітика та звітність;
  • створення дизайну та контенту;
  • верстка повідомлень, тестування та відправлення;
  • автоматизація розсилок;
  • консалтинг та супровід впроваджень;
  • регулярна комунікація із retention-менеджером.

Розробка стратегії retention-маркетингу

Аналізуємо ринок, ваш бізнес та на підставі отриманих даних розробляємо стратегію, прописуємо необхідні ресурси та план реалізації.

У послугу входить:
  • аналіз ринку: попит, конкуренти, динаміка;
  • аудит сервісу розсилок (ESP/CDP), сайту, додатків, соцмереж;
  • визначення KPI, точок зростання;
  • постановка цілей стратегії;
  • розробка стратегії: омніканальність, сегменти ЦА, автоматизація, меседжі, типи комунікації, персоналізація;
  • формування тактики;
  • розробка діаграми Ганта для реалізації стратегії, розрахунок ресурсів;
  • прогноз динаміки KPI та визначення точок контролю.

Запуск Email-маркетингу з нуля «Швидкий старт»

Займаємось підготовчими роботами для запуску email-маркетингу з нуля, а також готуємо мануал та надаємо консультації для подальшої самостійної роботи вашого фахівця.

Чат-боти

Разова чи щомісячна послуга. Створюємо чат-боти для популярних месенджерів: telegram, viber, whatsapp, facebook, instagram. Крім того, в рамках послуги займаємося автоматизацією та розсилками, які стимулюватимуть новий або повторний продаж.
Щомісяця retention менеджер готує звіти за основними ключовими показниками ефективності.
Синтетичні KPI включають: Open rate (OR), Click-through rate (CTR) та Click-to-open rate (CTOR), які дозволяють оцінити зацікавленість користувачів вашими розсилками.
Репутаційні KPI: такі, як: Bounce rate, Spam complaint rate та Unsubscribe rate, допомагають нам контролювати якість нашої розсилки та відносини з підписниками.
KPI для бізнесу, такі, як: ROMI, CPO та CAC, дозволяють нам оцінити ефективність наших маркетингових інвестицій та витрат на залучення нових клієнтів.

Хто може замовити Retention маркетинг?

  • Ecommerce B2B, B2C (інтернет-магазини)

  • Saas, контентні проєкти з підпискою

  • Проєкти з надання послуг (онлайн та офлайн)

  • Медіа, ЗМІ

  • Мобільні застосунки з монетизацією не тільки на інсталах

Досягнення наших клієнтів

Історія успіху vchasno.ua: розробили карти комунікацій та тригерні ланцюжки листів

+100%

Зріст доходу

Кейс з Email-маркетингу для інтернет-магазину книг Book24: зріст доходу вдвічі

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Яке значення Retention Rate є хорошим?

Хороше значення Retention Rate є відносним і залежить від багатьох факторів, наприклад, від сфери діяльності, типу продукту чи послуги, цільової аудиторії. Але, загалом, можна орієнтуватися такі значення:

  • високий Retention Rate: > 80%;

  • середній Retention Rate: 50-80%;

  • низький Retention Rate: <50%.

Як боротися з відтоком клієнтів churn (CR)?

  • Ідентифікуйте причини відтоку. Проводьте опитування, аналізуйте поведінку клієнтів, щоб зрозуміти, чому вони йдуть.

  • Запропонуйте додаткові стимули. Розгляньте програми лояльності, знижки чи ексклюзивні пропозиції для утримання клієнтів, які планують піти.

  • Підвищуйте цінність продукту чи послуги. Постійно покращуйте свої продукти та послуги, щоб вони залишалися привабливими для клієнтів.

  • Забезпечте легкий процес скасування послуг. Зробіть процес скасування підписки або послуги максимально простим та швидким.

Як виміряти окупність інвестицій (ROI) у retention-маркетинг?

Оцінити рентабельність інвестицій у retention-маркетинг можна порівнявши витрати на програми утримання з прибутком, який приносять лояльні клієнти. Слідкуйте за такими показниками, як CLTV (Customer Lifetime Value) та середній чек, щоб побачити, як retention-маркетинг впливає на загальний прибуток компанії.

Як персоналізувати стратегію утримання клієнтів?

Використовуйте дані про клієнтів (покупки, уподобання, поведінка) для створення більш ефективних кампаній, а саме:

  • персоналізовані рекомендації товарів на основі історії покупок;

  • спеціальні пропозиції на основі інтересів та переваг клієнта;

  • програми лояльності з різними рівнями та винагородами;

  • поздоровлення з днем ​​народження та іншими важливими датами;

  • опитування та анкети для збору інформації про те, що цінують ваші клієнти.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.