Реклама у Facebook

Реклама у соціальній мережі Facebook — це можливість просувати особистий бренд, компанію, продавати товари або знайомити з послугами. Гнучкі налаштування таргетингу дозволяють доносити персоналізовані повідомлення до кінцевих користувачів.

Якісно налаштовуємо та оптимізуємо рекламні кампанії у Facebook.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Що таке реклама у Facebook?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Рекламна платформа Facebook — унікальний засіб для залучення та утримання аудиторії. В жодному іншому місці люди не дають так багато інформації про себе, свої інтереси та вподобання. На підставі цієї інформації, застосовуючи все більш різноманітні інструменти, фахівець може виділити релевантну аудиторію і продати їй що завгодно — від кросівок до президента.

Коли мова йде про рекламу у Facebook, важливо враховувати все. Перш ніж вкладати гроші, необхідно зупинитися і поміркувати, які фактори й показники впливають на прибуток: CTR, Frequency, CPC, Engagement Rate.

Які є формати рекламних кампаній залежно від цілей?

Для досягнення мети «Впізнаваність бренду» є типи кампаній:

  • «Впізнаваність бренду»;
  • «Охоплення».

Мета «Привернення уваги до бренду»:

  • трафік;
  • залученість;
  • завантаження застосунку;
  • перегляди відео;
  • генерація лідів;
  • повідомлення.

Мета «Збільшення кількості конверсій»:

  • конверсії;
  • продажі за каталогом;
  • відвідування точок.

Які бувають формати оголошень у Facebook?

Зображення

Зображення — це найбільш універсальний варіант для будь-якого рекламодавця. Тому що з його допомогою можна привернути увагу до оголошення, показати товар, розповісти про пропозицію (наприклад знижки, акції, спеціальні умови) або донести унікальність товару/послуги.

Відео

Якщо мета вашої реклами — охопити більше людей, залучити аудиторію, збільшити кількість переглядів відео або конверсій, то відеореклама один з кращих варіантів просування.

Підбірка

Підбірка — це формат реклами, який допомагає користувачам швидко переглянути товар у соцмережах і купити прямо зі смартфона. У підбірці є основне зображення або відео, а під ним — ще 4 додаткових.

Кільцева галерея (карусель)

Карусель — це формат оголошень для одночасної демонстрації максимум 10 зображень/відео.

Причому для кожного з них рекламодавець окремо задає заголовок, опис та посилання на сайт. Таким чином зручно просувати товари однієї категорії/серії або в одному оголошенні вказувати кілька акційних пропозицій у магазині.

Instant Experience

Це повноекранний яскравий формат реклами бренду і продуктів для мобільних пристроїв, який відкривається по кліку. За фактом, це повноцінна веб-сторінка, на яку переходить користувач, не залишаючи Facebook.

Форми для лідів

Щоб за допомогою реклами збирати дані про користувачів, використовують формат реклами з відкриттям форми після кліка за оголошенням.

Тут можна вибрати поля, які будуть у цій формі, кількість і порядок їх заповнення. Facebook вже знає щось про користувачів (наприклад ім'я, прізвище, місто, вік і так далі), тому дані поля система заповнить автоматично (тільки якщо дані не приховані налаштуваннями приватності).

Пропозиції

Це знижка на товар або послугу. Дане оголошення містить зображення, заголовок та опис спеціальної пропозиції.

Після кліка на оголошення у користувача є вибір: купити в офлайн-точці або в інтернет-магазині (якщо у продавця є опція вибору місця покупки). У першому випадку після кліка показується QR-код, який можна надати в офлайн-магазині та отримати знижку. У другому - з'явиться промокод для введення на сайті.

Публікації сторінки

За допомогою перерахованих вище форматів легко створювати публікації на сторінці, а потім рекламувати їх. Це добре підходить для збільшення охоплення постів і залучення (більше лайків, коментарів, збережень та інших реакцій від користувачів).

Окремі рекламні оголошення не видно в стрічці вашої сторінки, а відповідно, оперативно відстежувати реакції та коментарі не завжди зручно. А ось просуваючи пост, маркетолог відразу бачить статистику по охопленню/взаємодіям і коментарям, а значить, зможете швидко відповідати та реагувати на відповіді/прохання/зауваження і так далі.

Зустрічі

Формат оголошень, який практично ідентичний зображенням/відео, але з відмінним креативом — зустріччю.

Тобто заголовок і опис змінити не можна (вони автоматично підтягуються зі сторінки зустрічі), CTA-кнопка — «Піду» або «Цікавить». Також можна самостійно додати текст оголошення, власне зображення або відео замість обкладинки зустрічі, що просувається.

Сторінки

Практично те ж саме, що і зустрічі, тільки замість самої події в оголошенні буде — посилання на сторінку і кнопка «Підписатися». Основне завдання даного формату — залучити більше підписників на сторінку.

Що ми робимо?

Налаштування/розміщення таргетованої реклами (сторінок, груп, сайту, бренду)

Налаштування цілей/пікселів

Налаштування динамічної реклами (ремаркетинг)

Налаштування реклами на подібні аудиторії

Створення оголошень (креативів)

Аналіз конкурентів

Аналіз ефективності/масштабування

Чому онлайн-бізнес обирає Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.

Результати нашої роботи

Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal

Динамічний ремаркетинг у Facebook та Instagram — докладний мануал із технічної підготовки Advantage+ від Meta
Читати статтю →
Як під час війни ефективно залишатись в медійному просторі, підвищувати конверсійність та будувати знання про бренд і послуги — кейс Укрпошти
Читати статтю →
Миттєві форми Rich Creative для лідогенерації у Meta
Читати статтю →
Ідеальна карусель у Facebook. Гайд з налаштування реклами цього типу у 2023 році
Читати статтю →
Відстеження без файлів cookie в Google Analytics 4: стратегії та найкращі практики
Читати статтю →

Досягнення наших клієнтів

630%

Збільшили органічний трафік

Кейс Планети Кіно: як за рік збільшити органічний трафік на 630%

+247%

Кліків з органічного пошуку за рік

SEO для Bosch Siemens Hausgeräte

+172%

Збільшили прибуток за 10 місяців

Кейс Amrita: як збільшити прибуток на 172% за 10 місяців, коли конкуренти — аптеки

Що говорять наші клієнти

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.