Розробка чат-ботів для бізнесу

Налаштуємо збір бази підписників. Розробимо тригери та воронки продажів для чат-бота. Налаштуємо чат-бот під ваш бізнес. Підготуємо масові та сегментовані розсилки підписникам бота.

Надіслати заявку

Наша послуга дозволяє вийти за межі традиційного обслуговування. Це ключ до автоматизації процесів,  швидкої та персоналізованої підтримки, а також ефективної взаємодії з вашими клієнтами. Досвід і компетенція нашої команди дозволять вам збільшити конверсію та продажі.

Віталій Іванов
Team Lead Chatbot marketing team

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Максимальна ефективність ваших маркетингових інвестицій з досвідченими експертами Netpeak

Команда Netpeak допоможе вам з мінімальними вкладеннями досягти максимальних результатів

17
років в інтернет-маркетингу
350+
експертів сфери
4000+
успішних проєктів
~60
нових клієнтів щомісяця
300+
клієнтів на місяць розвиває наша команда

Чат-боти для бізнесу від Netpeak: що це і навіщо вони потрібні 

Боти для бізнесу — це програма у вигляді чату в месенджері (Telegram, Viber, Whatsapp, Facebook, Instagram) через яку ваш бізнес може вести масову або персоналізовану комунікацію з вашою аудиторією й автоматизувати бізнес-процеси.
Як частина вашої маркетингової стратегії та потужний інструмент оптимізації процесів боти допоможуть:
  • швидко та ефективно відповідати на запитання клієнтів, надавати інформацію про товари та послуги, виконувати операції з оплатою, забезпечувати підтримку та супровід і багато іншого;

  • без використання людського ресурсу, комунікувати з вашою цільовою аудиторією цілодобово, тим самим забезпечувати більш ефективний та персоналізований сервіс;

  • збирати та аналізувати дані про клієнтів, зрозуміти їхні потреби та побажання;

  • побудувати більш ефективну стратегію комунікації та збільшити продажі;

  • автоматизувати взаємодію з клієнтами та забезпечити юзер-френдлі сервіс.

В чому секрет ефективності чат-ботів

Середній відсоток відкриття повідомлень може бути від 60% до 90%
Дозволяють формувати індивідуальні рішення для вашого бізнесу. Широкі можливості до адаптації під потреби бізнесу, інтегруються з CRM системами  та сайтами
Ви зможете використовувати індивідуальні дані ваших клієнтів для розробки персоналізованого контенту

Для кого створена ця послуга

Інтернет-магазини

Бізнеси сфери послуг (офлайн і онлайн)

Інфобізнес

У вас є свій сайт та трафік більше ніж 5 000 контактів на місяць або є активна комунікація з клієнтами у месенджерах чи соціальних мережах (Facebook, Instagram), саме в такому випадку вам потрібні чат-боти для сайту. 
Ви хочете економити на відправці транзакційних повідомлень — смс/Viber та регулярно комунікувати зі своєю аудиторією через масові розсилки у месенджерах і стимулювати перші та повторні транзакції.
Ви активно використовуєте месенджери та хоче покращити та автоматизувати процес обробки заявок у месенджері. Автоматизувати процеси нагадування клієнтам про оплату/рішення чи іншу необхідну дію від клієнта без «я забув», «він загубився серед інших» та «він точно не купить».
Ви продаєте через вебінари та прямі ефіри й хочете збільшити відвідуваність цих івентів за рахунок ефективних нагадувань та стимулювання через месенджери. Та збільшити продажі за рахунок ефективних воронок продажів у месенджерах під час вебінарів та прямих ефірів.
У вас складний продукт чи послуга і потрібно збільшити ефективність продажів через воронки чи автоматизувати їх через автоворонки продаж у месенджерах.
Ви давно хочете протестувати цей інструмент з мінімальним бюджетом без втрати якості.

Які завдання вирішують чат-боти

Ecommerce-бізнес та сфери послуг

  • Дають можливість зручно комунікувати з клієнтами

  • Підвищують якість сервісу

  • Стимулюють ріст продажів

  • Стимулюють здійснення першої покупки

  • Збільшують кількість повторних продажів

  • Допомагають економити на транзакційних повідомленнях

Інфобізнес

  • Автоматизація воронок

  • Ведення ефективного онбордінгу

  • Реалізація Instagram воронок

  • Воронки для вебінарів та курсів

  • Стимулювання росту продажів через роботу з аудиторією

  • Покращення взаємодії через ігрові механіки

Для яких платформ ми створюємо чат-боти

Що входить у послугу

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Підготовчий етап

  • заповнення брифу;

  • створення архітектури боту;

  • розробка ТЗ для інтеграцій з сайтом/СRМ;

  • розробка чат-ботів та інтеграція їх у сервіс для чат-ботів.

Налаштування збору бази підписників

  • розробка форм підписки;

  • передача ТЗ для інтеграції форм підписки і їх впровадження;

  • розробка вітальних повідомлень.

Тригери та воронки продажів для чат-боту 

  • розробка текстів та банерів для автоматичних повідомлень;

  • розробка необхідних ТЗ для передачі тригерних подій в сервіс розсилок;

  • створення сценаріїв для відправки тригерних повідомлень;

  • створення сценаріїв для воронок продаж;

  • тестування та покращення ефективності тригерів та воронок.

Налаштування чат-бота під ваш бізнес

  • розробка кастомних функцій для вашого бізнесу;

  • поєднання чат-ботів в омніканальній комунікації разом з  email, web push, mobile push, sms, viber каналами;

  • розробка базового меню для бота.

Масові та сегментовані розсилки підписникам бота. Розробка банерів та текстів для розсилок різних типів:

  • розсилки з гейміфікаціями;

  • розсилки з тестами та опитуваннями аудиторії для подальшої сегментації;

  • повідомлення про акції та знижки;

  • інформаційні розсилки.

Ціна розробки бота та що ви отримаєте в результаті

Перший етап. Запуск. Ефективний retention інструмент для зручної комунікації з підписниками бренду.

Термін: від 15 до 30 календарних днів.

  • Готові до роботи чат-боти —  Telegram, Viber, Whatsapp, Facebook, Instagram.

  • Автоматизовану систему збору підписників: форми підписки та віджети.

  • Реалізовані необхідні сервісні функції та налаштування бота.

  • Запущені тригерні сценарії для автоматичної відправки повідомлень підписникам.

Другий етап. Щомісячний розвиток чат-бот каналів, після виконання першого етапу.

  • Ефективну комунікацію з підписниками через регулярні масові розсилки та відправки персоналізованих сегментних повідомлень.

  • Регулярну аналітику по роботі чат-ботів, швидке або превентивне вирішення можливих проблем та впровадження рішень для росту каналу.

  • Регулярне впровадження нових тригерів та функцій, які збільшуватимуть ефективність монетизації чат-ботів.

  • Розробку та реалізацію стратегії розвитку чат-ботів як повноцінного маркетингового каналу з високим ROMI.

Розрахувати ціну

Досягнення наших клієнтів

Історія успіху vchasno.ua: розробили карти комунікацій та тригерні ланцюжки листів

+100%

Зріст доходу

Кейс з Email-маркетингу для інтернет-магазину книг Book24: зріст доходу вдвічі

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Яка платформа чат-боту найкраща для мого бізнесу?

  • Facebook Messenger: якщо ваша цільова аудиторія активно використовує Facebook. Він надає потужні інструменти для створення та розгортання чат-ботів на своїй платформі.

  • Telegram: якщо ви хочете більше контролювати свій чат-бот. Він надає розширені функції для програмування чат-ботів.

  • WhatsApp Business API: якщо ви плануєте використовувати чат-ботів для ділового спілкування через WhatsApp.

  • Viber: велика база активних користувачів, що становить потенційну аудиторію для вашого чат-бота. Ви можете надсилати повідомлення, зображення, відео, аудіо та інші медіафайли. Інтеграція з Viber API дозволяє використовувати різноманітні можливості: кнопки, шаблони повідомлень, опитування та інші.

  • Instagram: широке охоплення аудиторії, особливо, можливість створювати інтерактивні історії (stories), використовувати хештеги та інші функції для залучення користувачів, інтеграція з Instagram Direct дозволяє взаємодіяти з потенційними клієнтами через приватні повідомлення.

Рекомендуємо звернутись до наших спеціалістів, щоб обрати варіант, який підходить саме для вас, для цього залиште заявку на сайті.

Для якої галузі бізнесу підходять чат-боти?

  • Для e-commerce

  • Інфобізнес

  • Для банків

  • Системи лояльності

  • Кафе, ресторани, піцерії

  • Автосервіс чи логістика

  • Для доставлення води

  • Для АЗС

  • Для аптек

  • Для супермаркетів

  • Для магазинів

  • Для пунктів обміну

  • ChatKeeperBot

  • Для адміністраторів

Які вимоги до інтеграції чат-бота з моїми існуючими системами та додатками?

  • Чат-бот повинен мати можливість взаємодіяти з наявними системами та додатками через їх API, щоб обмінюватись даними.

  • Забезпечувати безпеку даних та захист від несанкціонованого доступу.

  • Бути зручним для вас. 

  • Працювати з різними системами та додатками, а також забезпечувати можливість додавання нових інтеграцій у майбутньому.

  • У вас повинна бути можливість моніторингу та аналізу взаємодії чат-бота з наявними системами, що дозволить виявляти проблеми та вдосконалювати його роботу.

Які фактори варто враховувати при виборі розробника чат-бота для бізнесу?

  • Досвід та компетенції. 

  • Технологічний стек. Переконайтесь, що розробник працює з потрібними технологіями та має розуміння їх переваг та обмежень. 

  • Підхід до проєктування. Розробник повинен розуміти ваші бізнес-потреби та цілі, та мати здатність розробити чат-бота, який відповідає вашим вимогам.

  • У вас повинна бути можливість моніторингу та аналізу взаємодії чат-бота з наявними системами, що дозволить виявляти проблеми та вдосконалювати його роботу.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.