Налаштування аналітики для мобільних застосунків

Обираємо аналітичну платформу. Встановлюємо SDK. Налаштовуємо події, які ви хочете відстежувати.
Створюємо метрики та звітність аналітики додатків.

Надіслати заявку

Збір аналітичних даних про поведінку користувачів дозволяє нашим клієнтам вдосконалювати функціонал мобільних додатків, покращувати інтерфейс, виправляти помилки та покращувати досвід від його використання. Мобільна аналітика стає джерелом data-driven змін вашого додатку.

Олександр Конивненко
Head of WebAnalytics

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Аналітика для мобільних застосунків — це процес збору, аналізу та інтерпретації даних про те, як користувачі взаємодіють з вашим мобільним додатком.

Як аналітика додатків підвищує прибутковість бізнесу?

1. Збираючи дані про те, як користувачі взаємодіють із додатком, ви розумієте їхні потреби та вимоги

2. У вас буде розуміння, які основні конверсії та події здійснюють користувачі, і що потрібно оптимізувати, щоб покращити конверсію

3. Ви зможете відстежувати, з якого каналу приходять користувачі, та які маркетингові кампанії призводять до більшої кількості завантажень додатка

4. Ви зможете оцінити окупність каналів залучення, які функції програми використовуються частіше і що можна монетизувати, щоб збільшити прибуток

Кому це потрібно?

Всім у кого є мобільні додатки Android чи IOS і кому потрібно розуміти звідки приходять користувачі і як здійснюють основні конверсії. Що зазвичай відстежуємо:

Конверсії та транзакції в застосунках
Cost-per-Install
ROI
MAU/DAU

Етапи надання послуги «Мобільна аналітика»

1. Технічне завдання на базове встановлення SDK і відстежування CUID (IOS / Android)

2. Технічне завдання на відстежування in-app подій (IOS/Android)

3. Технічне завдання на впровадження динамічних посилань (IOS/Android)

4. Інтеграція з рекламними кабінетами й перевірка коректної роботи всіх впроваджених завдань (IOS/Android)

1. Технічне завдання на базове встановлення SDK і відстежування CUID (IOS / Android)
2. Технічне завдання на відстежування in-app подій (IOS/Android)
3. Технічне завдання на впровадження динамічних посилань (IOS/Android)
4. Інтеграція з рекламними кабінетами й перевірка коректної роботи всіх впроваджених завдань (IOS/Android)

Інструменти які ми використовуємо та їх порівняння

Ми працюємо з AppsFlyer, Adjust, Firebase, Facebook SDK.
Порівняння вендорів для мобільної аналітики

Firebase

Безкоштовний
Є інтеграція з GA4
Є інтеграція з Google Ads
Немає інтеграції з Facebook
Доступ до API не потрібен
Немає інтеграції з SKAdNetwork (рішення для IOS)

AppsFlyer

Платний
Немає інтеграції з GA4
Є інтеграція з Google Ads
Є інтеграція з Facebook
Дані вигружаються по API
Є інтеграція з SKAdNetwork (рішення для IOS)

Adjust

Платний
Немає інтеграції з GA4
Є інтеграція з Google Ads
Є інтеграція з Facebook
Дані вигружаються по API
Є інтеграція з SKAdNetwork (рішення для IOS)

Приклади звітів

Чому слід обрати Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданням і зв'язатися з відповідальними.

Досягнення наших клієнтів

+32%

Збільшили конверсію сайту за три місяці

Кейс Outpost Club: як якісно масштабувати кампанії та збільшити конверсію сайту на 32% за три місяці

+99%

Приріст небрендового трафіку

Кейс Vodafone Retail Ukraine: як виконати прогноз на 100% та отримати приріст небрендового трафіку на 99%

Що говорять наші клієнти

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.