Account Based Marketing
(АВМ)

Класичний маркетинг дає вам клієнтів, які хочуть працювати з вами. ABM — дає тих, з ким хочете працювати ви.

80–100% всіх маркетингових активностей АВМ таргетовані на конкретних стейкхолдерів у цільових компаніях (акаунтах), що значно підвищує конверсію та знижує вартість залучення клієнта (CAC).

Надіслати заявку

Ми створюємо комплексну B2B-маркетингову систему під ключ, яка не лише залучає, а й утримує клієнтів — через персоналізований брендинг на сторінках амбасадорів і нестандартні підходи до тих, кого не охопити класичними методами.

Це і є основа Account-Based Marketing — синергія контенту, реклами, лідогенерації та продажів за участю кількох команд, об’єднаних спільною метою — масштабування вашого бізнесу.

Максим Соколюк
Chief Business Development Officer at Netpeak

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Account-Based Marketing (ABM) — це B2B-стратегія, орієнтована на роботу з конкретними компаніями та особами, які приймають рішення, а не з широкою аудиторією.

Маркетинг ключових клієнтів працює завдяки персоналізованому контенту, точно спрямованій рекламі, прямій комунікації та злагодженій роботі маркетингу й продажів.

ABM залучає саме тих клієнтів, з якими хочете працювати ви

Account-Based Marketing потрібний, якщо у вас:
складні B2B-продукти або дорогі послуги з LTV від $10 000
нішевий ринок з обмеженою кількістю потенційних клієнтів (від 50 до 5000 цільових компаній)
довгий цикл угоди — від місяця до кількох років
є команда продажів, яку готові об’єднати з маркетингом

Маркетинг цільових клієнтів особливо ефективний для

Які канали комунікації використовуємо

Працюємо з каналами комунікації, які дозволяють прицільно транслювати бажані меседжі на конкретних стейкхолдерів цільових компаній:
Email та LinkedIn outreach — персоналізовано комунікуємо з керівниками, які ухвалюють рішення в цільових компаніях.
Платна реклама в соцмережах — використовуємо точний таргетинг по списку email-адрес та look-a-like аудиторію у Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn.
Інші digital-інструменти — ретаргетинг, кастомні лендинги та автоворонки для персоналізованої роботи з кожним акаунтом.

Як працює ABM

Знаходимо всі компанії потенційних клієнтів та стейкхолдерів, що приймають рішення щодо співпраці.
Збагачуємо цю базу контактними даними та персоналізаціями.
Додаємо стейкхолдерів у контакти ваших амбасадорів на Linkedin, гріємо їх рекламою в Google, Meta, TikTok та LinkedIn.
Коментуємо пости стейкхолдерів, залучаємо власними публікаціями; рекламуємо вебінари, безкоштовні консультації, лідмагніти.
Через Email та LinkedIn запрошуємо стейкхолдерів на зустрічі, демо, консультації.
Догріваємо тих, хто відповився, кейсами, чеклистами, запрошеннями на події, а зацікавленим даємо презентації, прогнози, специфікації.
Робимо комерційні пропозиції, проводимо переговори.

Інструменти і технології ABM, які ми використовуємо

Meet Alfred
Campaign
Manager
| Ads
| Ads
Tag Manager
Meet Alfred
Campaign
Manager
| Ads
| Ads
Tag Manager

Тривалість реалізації проєкта

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Етап 1. Strategic

Мета: Розробка стратегії ABM
Тривалість: 6 тижнів
Ресурс часу: 130 годин

Етап 2: Setup

Мета: Запуск ABM
Тривалість: 2 тижні
Ресурс часу: 150 годин

Етап 3. Перші результати

Мета: Отримання і аналіз перших результатів
Тривалість: 1 місяць
Ресурс часу: 255 годин

Етап 4. Оптимізація

Мета: Збільшення ефективності ABM
Тривалість: 2 місяці
Ресурс часу: 515 годин

Етап 5. Масшабування

Мета: Масштабування профіту
Тривалість: щомісяця
Ресурс часу: 260 годин

Готові збільшити конверсії та дохід?

Підготуємо персональну пропозицію з точним бюджетом та складом послуги ABM.

Обговорити проєкт

Успішні кейси наших партнерів

+46

зацікавлених лідів

B2B-лідогенерація для українського бренду автомобільних олив: 46 зацікавлених лідів через LinkedIn та email

Ознайомитися

Як знайти клієнтів для розроблення сайтів і додатків на західних ринках через B2B-лідогенерацію та LinkedIn SMM

Ознайомитися

50%

конверсій в угоду

Як продавати через LinkedIn та отримати 50% конверсій в угоду — кейс B2B Lead Generation для Labas Biosciences

Ознайомитися

+174

ліди у сфері виробництва

Як зібрати 4900 контактів і отримати 174 ліди у сфері виробництва — кейс B2B Lead Generation для KZS Glass

Ознайомитися

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

FAQ (поширені запитання)

Що таке ABM-маркетинг?

ABM (Account-Based Marketing) — це B2B-стратегія, орієнтована на персоналізовану роботу з ключовими клієнтами або компаніями (акаунтами), які є найбільш цінними для бізнесу.

У чому різниця між ABM і B2B-маркетингом?

Маркетинг цільових клієнтів (ABM) — це вузьконаправлений підхід усередині B2B-маркетингу. Якщо класичний B2B орієнтований на широку аудиторію, то account-based маркетинг працює точково — лише з конкретними компаніями, які відповідають вашому ICP (ідеальному портрету клієнта).

Що робить агентство ABM-маркетингу?

Визначає цільові акаунти, збирає базу стейкхолдерів, запускає персоналізовані кампанії в LinkedIn, email і PPC, займається точковою лідогенерацією, веде комунікацію з лідами, прогріває їх до зустрічі та допомагає масштабувати продажі.

Щоб замовити послугу ABM, залиште заявку через форму на сайті — менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.