Розробка чат-бота Viber Створення чат бота в Viber для бізнесу

Створюємо ботів для автоматизації продажі, прийому платежів, спілкування з клієнтами та зниження навантаження на менеджерів. Інтегруємо з CRM і ERP-системами, налаштовуємо розсилки, підключаємо штучний інтелект.
Замовити розробку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Viber чат-бот — це зручний маркетинговий інструмент, який дає змогу автоматично спілкуватися з клієнтами: надає інформацію, обробляє замовлення, збирає дані та допомагає у продажах.

Для яких платформ ми створюємо чат-боти

Чому вашому бізнесу потрібен чатбот в Viber

Доступ до глобальної аудиторії

Аудиторія Viber сягає близько 1 мільярда користувачів мобільних пристроїв у світі. В Україні месенджер — популярний канал для комунікації, який обирає понад 20 мільйонів користувачів.

Підтримка клієнтів без вихідних

Бот працює як повноцінна служба підтримки — відповідає на часті запитання у будь-який час, а оператори бачать історію запитів і можуть підключатися за потреби.

Автоматизація рутинних завдань

Замовлення, відповіді, нагадування, розсилки — чатбот бере на себе всі повторювані завдання, звільняючи час вашої команди.

Швидкі платежі у два кліки

Клієнти можуть легко оформити замовлення й оплатити його без переходів на сторонні сайти. А для послуг, які надаються за передплатою, можна налаштувати автоплатежі.

Збір та аналіз даних

Бот збирає інформацію про аудиторію — контакти, запити, уподобання, історію покупок — щоб ви краще розуміли потреби клієнтів.

Персоналізовані розсилки

Вайбер розсилка — ефективний спосіб швидко донести акційні пропозиції, новини чи персональні нагадування до ваших клієнтів.

Інтеграція зі штучним інтелектом

AI допомагає робити спілкування природнішим і гнучкішим, а також формує персональні рекомендації й швидко обробляє складні запити.

Рішення для різних сфер бізнесу

Чатбот у Viber стане у пригоді будь-якому бізнесу, де потрібно швидко й багато спілкуватися з клієнтами:

Електронна комерація
Сфера обслуговування
B2B
Нерухомість
Криптовалюти
Продуктовий рітейл
Освіта та навчання
Психологія
Фінанси
Медіа та розваги
Рекрутинг
Організація івентів
Туризм
Логістика та доставка
Аптеки та медичні заклади
Спорт та краса

Як ми створюємо Viber-ботів

Ми пропонуємо процесний підхід в розробці ботів під ключ, щоб замовити чат бот в Viber було просто і зрозуміло.

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Етап 1. Підготовчий етап

  • заповнення брифу;

  • створення архітектури вайбер боту;

  • розробка ТЗ для інтеграцій з сайтом / СRМ / CMS.

Етап 2. Реалізуємо заплановані функції.

Етап 3. Налаштовуємо збір бази підписників:

  • розробка форм підписки;

  • розробка вітальних повідомлень;

  • передача ТЗ для інтеграції форм підписки і їх впровадження.

Етап 4. Створюємо тригери та воронки продажів:

  • розробка текстів та дизайну банерів для автоматичних повідомлень;

  • розробка необхідних технічних завдань для передачі тригерних подій в сервіс розсилок;

  • створення сценаріїв для відправки тригерних розсилок в чатботі;

  • створення сценаріїв для воронок продажів;

  • тестування та покращення ефективності тригерів та воронок.

Етап 5. Налаштовуємо чат-бота під ваш бізнес.

Етап 6. Розроблюємо банери та тексти для розсилок.

Етап 7. Допомога та розвиток:

  • підтримка — регулярне оновлення, внесення змін відповідно до потреб бізнесу або аудиторії;

  • правки та оптимізація — коригування функціоналу або вмісту автоматизованого асистента для підвищення його зручності й ефективності;

  • аналітика — збір та аналіз даних про взаємодію користувачів з інструментом, визначення точок покращення;

  • робота з аудиторією — удосконалення комунікації з підписниками через оновлення контенту;

  • просування — інтеграція бота у маркетингові кампанії, залучення нових підписників.

Вартість розробки Viber-ботів і що ви отримуєте в результаті

Перший етап. Запуск. Ефективне рішення для автоматизації взаємодії з користувачами та підвищення зручності комунікації.

Термін: 8-12 тижнів.

Вартість: від $1800

  • Повністю готовий до роботи Viber-бот, налаштований під цілі вашого бізнесу.

  • Автоматизована система збору аудиторії через форми підписки та віджети.

  • Реалізація необхідного функціоналу: навігація, зворотний зв’язок, обробка запитів.

  • Запуск автоматизованих сценаріїв залежно від дій користувачів.

Зверніть увагу: крім вартості розробки, Viber окремо тарифікує існування чат-бота та комунікації з користувачами. Актуальні розцінки можна переглянути на офіційній сторінці Viber.

Другий етап. Розвиток / просування чат-бота

Вартість:  залежить від обраних послуг.

  • Постійна комунікація з аудиторією через масові розсилки та персоналізовані повідомлення, сегментовані за інтересами.

  • Аналітика роботи чат-бота та вирішення можливих проблем.

  • Розробка нових функцій і тригерів для підвищення залученості та монетизації через бота.

  • Створення та реалізація стратегії розвитку Viber-бота як маркетингового каналу з високою окупністю інвестицій (ROMI).

Надіслати заявку

Переваги створення Viber-ботів із Netpeak

  • Зосереджуємося на маркетингових функціях бота, а не на технічній реалізації

  • Використовуємо готові платформи та власні рішення — швидкий запуск без зайвих витрат

  • Впровадженням займається маркетолог,  який розуміє бізнес, тому нам не потрібне детальне технічне завдання

  • Нам достатньо описати задачі, які ви хочете вирішити, і ми запропонуємо рішення

Хочете дізнатися більше про можливості автоматизації для вашого бізнесу? Запитайте в нас!

Отримати консультацію

Досягнення наших клієнтів

+400

заявок за допомогою боту

Чат-бот для урядової системи: два тижні на розробку двомовного автоматизованого помічника для DREAM

Ознайомитися

+2687

нових активацій чат-боту

Як створити чат-бот для мережі медичних закладів — кейс клініки Медея

Ознайомитися

97%

конверсія у підписника

Кейс Telegram Ads для OLX: вражаючі результати для чат-бота й ефективне просування сайту

Ознайомитися

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Популярне в блозі

Як створити ефективний чат-бот для бізнесу: сім порад
Читати статтю →
Від автоматизації до повторних продажів: як чат-боти допомагають бізнесу рости
Читати статтю →
Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою чат-ботів із AI
Читати статтю →

FAQ (поширені запитання)

Для чого потрібен Вайбер чат бот?

Чат-бот у Вайбер виконує наступні задачі:

  • автоматизує спілкування з клієнтами;

  • приймає замовлення;

  • надсилає розсилки;

  • збирає дані.

Як створити чат бот в вайбері?

Ми беремо на себе цикл розробки: проєктуємо архітектуру, налаштовуємо інтеграції, запускаємо й супроводжуємо бот. Для розробки viber бота наші експерти використовують офіційний API Viber, спеціалізовані платформи, власні рішення або конструктор чат ботів — залежно від ваших задач.

Важливо: сам чат-бот у Viber створюється через офіційних партнерів месенджера. Це означає, що ви має самостійно зареєструвати бота через обраного партнера. Зазвичай це передбачає додаткову комісію та плату за існування чат-бота в Viber.

Скільки коштує створення вайбер бота?

Ціна розробки чат ботів в агентстві залежить від функціоналу та наповнення бота — ми уточнюємо деталі після заповнення брифу.

Окрім вартості розробки, Viber окремо тарифікує реєстрацію та існування чат-бота, а також комунікацію з користувачами.

Чи може чат-бот надсилати масові повідомлення?

Так, але є певні обмеження і відправка можлива лише за згодою користувача (opt-in). У Viber це реалізовано через офіційного провайдера Viber Business Messages.

Типи розсилок:

  • Transactional/Service — статуси замовлень, коди, нагадування;

  • Promotional — акції, знижки, пропозиції (лише підписаним користувачам і з дотриманням політик).

Ви можете зробити бот, інтегрований з чатом GPT?

Так, можемо підключити AI, щоб бот спілкувався природною мовою, відповідав на нетипові запитання, давав рекомендації й підказки. Штучний інтелект допомагає краще розуміти наміри клієнта й швидко адаптувати відповіді під різні сценарії.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.