Digital marketing strategy

Допомагаємо компаніям та брендам обрати правильний вектор руху задля досягнення маркетингових цілей. 

Визначаємо ефективні канали залучення клієнтів, розробляємо/оновлюємо УТП, оптимізовуємо діяльність у мережі.

Надіслати заявку

Більшість компаній розуміють важливість та потужність цифрових інструментів маркетингу, але використовують їх поетапно не маючи чітко розробленої стратегії. Зрештою, такий підхід не приносить очікуваних результатів.

Комплексна диджитал стратегія — це найкращий спосіб планово рухатись вперед, щоб зайняти лідерство перед конкурентами та підготуватися до викликів ринку, використовуючи найсучасніші методи та тенденції інтернет маркетингу.

Олексій Омелянович
Head of Netpeak Creative

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Як розробка диджитал стратегії допомагає розвивати бізнес?

Стратегія інтернет-маркетингу визначає пріоритетні цілі компанії щодо майбутніх інвестицій у цифрові технології, щоб зробити ваш бізнес більш конкурентоспроможними, а також дає можливість:
Визначити напрямок та таймлайн
Чітко знаєте куди йти та скільки це займе часу
Сфокусуватися на цілях
Ви не відволікаєтесь на все поспіль, а йдете до однієї поставленої цілі
Ефективно використовувати ресурси
тільки те, що дійсно потрібно та ефективно
Виміряти успіх
Стратегія дає вам чіткі KPI. Ви завжди знаєте, скільки вам потрібно трафіку, лідів та продажів
Ефективна стратегія онлайн-маркетингу є гнучкою та адаптованою, вона створена, щоб мінімізувати ризики та вирішити такі задачі:
  • підвищити впізнаваність бренду;

  • підвищити продажі/прибуток;

  • вийти на новий ринок.

Коли у вас є чіткий план по якому ви рухаєтесь, ви знаєте, як масштабувати бізнес та досягти бізнес-цілей, це дозволяє вам економити час, правильно розподілити ресурси, бюджети та конкурувати з лідерами галузі.
Інтернет середовище, алгоритми пошукових та рекламних систем постійно змінюються, що може негативно вплинути на ваш маркетинг, якщо вчасно не відреагувати на ці зміни. Ми допомагаємо вам швидко адаптуватися під нові тренди, наша мета — визначити ваші цілі та переконатися, що стратегія спрямовує бізнес у вірному напрямку.

Які бувають типи стратегій?

Кожна стратегія базується на цілях попередньої, рухаючись від бізнес-стратегії компанії

Формує агенція

Стратегія по каналам
Розгорнута стратегія по конкретному каналу просування
Медіа стратегія
Включає підбір каналів та медіа планування по кожному каналу
Комунікаційна стратегія
Включає позиціювання, яким контентом доносити цінність до аудиторії

Формує клієнт

Маркетинг стратегія
Включає цілі по кожному продукту
Бізнес стратегія
Формує бізнес-цілі, цілі по продажам
та доходу

Етапи розробки digital стратегії

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Розробляючи стратегію ми дивимось на такі аспекти:

1. Опираємось на вашу ЦА, робимо сегментацію:

  • розділяємо аудиторію на групи (персони);

  • досліджуємо можливі нові сегменти ЦА та етапи процесу прийняття рішення;

  • CJM (шлях клієнта);

  • аналізуємо запити аудиторії;

  • вивчаємо основні перешкоди, що заважають аудиторії зробити покупку;

  • формуємо гіпотези, що стимулюють ЦА до покупки;

  • пропонуємо показники ефективності для кожної стадії вирви продажів (KPI).

2. Розробляємо позиціювання та УТП:

  • визначаємо позиціонування продукту;

  • виділяємо УТП компанії порівняно з конкурентами;

  • формулюємо УТП продукту у форматі "характеристика-вигода" для сегментів ЦА;

  • розробляємо дизайн упакування продукту;

  • створюємо мотивуючі фактори для різних каналів та сегментів ЦА.

3. Створюємо стратегію у Digital каналах (медіастратегія).

Розробляємо план залучення клієнтів через різні канали:

  • оптимізація для пошукових систем (SEO);

  • просування в Google GDN;

  • цільова реклама у соціальних мережах;

  • контент маркетинг (ведення блогу);

  • соціальні мережі;

  • реклама у тематичних спільнотах;

  • партизанський маркетинг;

  • встановлюємо показники ефективності (KPI) для кожного каналу.

Які цілі стратегії?

1. Вибір цільового ринку

  • Чи варто виходити на ринок?

  • Який потенціал ринку?

  • Які маркетингові активності використовують конкуренти?

  • Які є болі та мотиви у споживачів?

2. Вибір диджитал каналів просування

  • Які краще використовувати канали просування?

  • Який має бути бюджет та медіаплан для досягнення цілей маркетингу?

3. Пошук точок росту на поточному ринку

  • Що можна зробити краще у порівнянні з конкурентами?

  • Які є точки росту для продажів компанії?

4. Пошук нових ніш та продуктів

  • Який ринок варто обрати в першу чергу?

  • Які є барʼєри виходу на ринок?

  • Які тренди ринку і що можна зробити, щоб продукт був успішним на новому ринку?

Для кого буде корисна послуга

Роздрібна торгівля
Фінанси
Охорона здоров'я
Нерухомість
Автобізнес
Інші

Що ви отримаєте в результаті?

  • План конкретних кроків (дії, канали)

  • Аналіз необхідних бюджетів (місяць, рік)

  • Оцінку можливостей розвитку

  • Графік дій за місяцями

  • Прогноз цифрових результатів у вибраних маркетингових каналах (медіаплан)

  • Прогноз повернення інвестицій (TBD)

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Чи надаєте ви консультації?

Так, ми надамо вам необхідні знання та інструменти для ефективного просування вашого бізнесу в онлайн-середовищі. Ви отримаєте:

  • записаний відеодзвінок з експертом.

  • спілкування буде з керівником відділу стратегій.

Для того, щоб наш спеціаліст зв’язався з вами заповніть форму на сайті.

Коли доцільно замовляти?

  • Продукт чи сервіс вже запущені на ринку, проведені рекламні кампанії та є результати аналізу.

  • Потрібно проконсультуватись щодо пошуку інших каналів чи як самостійно зробити короткий аналіз ринку.

  • Сформований чіткий список запитань до експерта.

Які основні елементи цифрової стратегії?

  • Проведення диджитал аудиту.

  • Окреслення бізнес-цілі компанії.

  • Розробка плану дій.

Які типи маркетингових стратегій є?

  • Вихід на ринок.

  • Брендова стратегія.

  • Комунікаційна стратегія.

  • Креативна концепція.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.