Торгові кампанії

Торгова реклама в Google Shopping може стати візитною карткою вашого бізнесу, тому важливо правильно налаштувати торгові кампанії на цьому сервісі.

Netpeak пропонує професійне створення товарних компаній для залучення лідів і збільшення кількості замовлень на вашому сайті.

Надіслати заявку

У бізнесів, які використовують цей інструмент, є переваги перед конкурентами: більша кількість кліків при меншому CPC, доступ до безлічі майданчиків для розміщення і форматів показу реклами бренду. Все це забезпечує більш довгостроковий результат, ніж у проєктів, що ігнорують медійну рекламу.

Фахівці Netpeak займаються налаштуванням банерної реклами з 2006 року. Ми — преміумпартнери Google і Facebook, тому знаємо, як зробити ваші рекламні кампанії по-справжньому ефективними.

Антон Липський
Head of PPC

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Торгова реклама в Google Shopping — це платформа, яка дозволяє магазинам розміщувати оголошення про свої товари безпосередньо в результатах пошуку Google. Це дає можливість користувачам бачити фото товару, його назву, ціну, магазин, а також порівнювати пропозиції від різних продавців.

Навіщо потрібне налаштування Google Shopping campaigns?

Оголошення Google Shopping — це торгова реклама в Google Ads, яка дозволяє рекламувати продукцію інтернет-магазинів. Сервіс служить для пошуку товарів в онлайн-магазинах, а також для порівняння цін. Кожна пропозиція містить зображення товару, дані про вартість і продавця.

Товарне оголошення — це пряма відповідь на пошуковий запит, тому ви свідомо отримуєте зацікавлену аудиторію. Результати пошуку відображаються у вигляді галереї. Її можна побачити вгорі або збоку сторінки — пропозиції добре видно на фоні текстових результатів. Такі оголошення залучають конверсійний трафік і дозволяють швидко збільшити продажі.

Для налаштування торгової кампанії в Гугл Покупках необхідний акаунт в Merchant Center. Це платформа Google, на якій зберігається інформація про товари від різних магазинів. Продавець завантажує у свій акаунт інформацію про товари, дані зберігаються в централізованому сховищі. Після реєстрації в GMC, налаштування профілю та оформлення фідів оголошення створюється автоматично.

Платформа дозволяє запускати рекламу в Google Покупках і підходить для роздрібної торгівлі.

Які послуги надає Netpeak?

Послуга налаштування торгової реклами від Netpeak включає:

  • налаштування фіду;

  • налаштування торгівельних кампаній;

  • оптимізацію торгівельних кампаній.

Налаштування фіду — один з головних етапів підготовки до запуску торгових оголошень. Фід — це файл з інформацією, який завантажується в Merchant Center і сканується Гуглом. На основі цих даних Гугл визначає, чи відповідає ваш товар певному пошуковому запиту.

Налаштування фіду — один з головних етапів підготовки до запуску торгових оголошень. Фід — це файл з інформацією, який завантажується в Merchant Center і сканується Гуглом. На основі цих даних Гугл визначає, чи відповідає ваш товар певному пошуковому запиту.

Як ми налаштовуємо рекламу?

Налаштування торгових оголошень проходить у кілька етапів:

Аналіз конкурентів

Створення фіду даних

На основі аналізу конкурентів ми створюємо фід з потрібними полями. Перевіряємо коректність google merchant фід, при необхідності готуємо і вносимо правки. Перевіряємо теги динамічного ремаркетингу і переходимо до налаштувань шопінг-кампаній.

Налаштування шопінгу реклами в Google Ads

Якщо дозволяють технічні характеристики, запускаємо розумні торгові кампанії.

Основна первинна оптимізація

Через 2–4 тижні після запуску реклами проводимо базову первинну оптимізацію — поділяємо кампанії за показниками ефективності, прибутковості з метою примноження результатів.

Відстеження результатів

Обговорюємо проєкт із замовником, даємо коментарі й відповідаємо на питання. Ми залишаємося на зв'язку і даємо рекомендації щодо підтримки шопінг-кампаній, тому ви завжди зможете отримати коментарі до проєкту.

Чого очікувати від налаштування товарних оголошень в Google?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Товарні оголошення в гугл транслюються в Google Shopping, на пошукових партнерах системи, в пошуку самого Google і в контекстно медійній-мережі.

Торгова реклама Google Shopping виділяється на тлі решти контенту. Це відносно новий вид реклами, тому він виглядає свіжо і привабливо для покупця. Крім того, це достовірна та актуальна інформація, яка дозволяє швидко здійснити покупку.

У цьому напрямку поки нижча конкуренція, ніж, наприклад, в контекстній рекламі. Це збільшує шанси виділитися на тлі конкурентів, тому від неї можна очікувати наступних результатів:

  • збільшення охоплення аудиторії;

  • зростання відвідуваності інтернет-магазину;

  • більше доданих до кошика товарів;

  • більше покупок і прибутку.

Такий інструмент реклами підходить:

  • онлайн-магазинам;

  • маркетплейсам з широким асортиментом товарів;

  • рітейлерам і великим торговим компаніям.

Всім, хто займається торгівлею, оптимізація реклами в Google Shopping відкриває нові можливості.

За допомогою Netpeak ви зможете швидко створити акаунт і налаштувати торгові кампанії Google Shopping, а значить — знайти нових покупців.

Чому онлайн-бізнес обирає Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.

Досягнення наших клієнтів

+6 517%

ROMI

Кейс INTERTOP: як досягти зростання органічного трафіку на 74% і вийти на ROMI в 6 517% у висококонкурентній ніші fashion

Кейс Domino’s Pizza: як міжнародному бренду зайняти своє місце на новому ринку і в перегрітій ніші

Що говорять наші клієнти

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.