Товарне оголошення — це пряма відповідь на пошуковий запит, тому ви свідомо отримуєте зацікавлену аудиторію. Результати пошуку відображаються у вигляді галереї. Її можна побачити вгорі або збоку сторінки — пропозиції добре видно на фоні текстових результатів. Такі оголошення залучають конверсійний трафік і дозволяють швидко збільшити продажі.
Pay-Per-Click реклама (реклама з оплатою за клік) — основний механізм для просування таких оголошень. Цей формат забезпечує максимальний контроль над витратами, оскільки ви сплачуєте лише за дії зацікавлених користувачів — кліки по ваших оголошеннях.
Для налаштування торгової кампанії в Гугл Покупках необхідний акаунт в Merchant Center. Це платформа Google, на якій зберігається інформація про товари від різних магазинів. Продавець завантажує у свій акаунт інформацію про товари, дані зберігаються в централізованому сховищі. Після реєстрації в GMC, налаштування профілю та оформлення фідів оголошення створюється автоматично.
Платформа дозволяє запускати рекламу в Google Покупках і підходить для роздрібної торгівлі.