Торгові кампанії

Торгова реклама в Google Shopping може стати візитною карткою вашого бізнесу, тому важливо правильно налаштувати торгові кампанії на цьому сервісі.

Netpeak пропонує професійне створення товарних компаній для залучення лідів і збільшення кількості замовлень на вашому сайті.

Надіслати заявку

У бізнесів, які використовують цей інструмент, є переваги перед конкурентами: більша кількість кліків при меншому CPC, доступ до безлічі майданчиків для розміщення і форматів показу реклами бренду. Все це забезпечує більш довгостроковий результат, ніж у проєктів, що ігнорують медійну рекламу.

Фахівці Netpeak займаються налаштуванням банерної реклами з 2006 року. Ми — преміумпартнери Google і Facebook, тому знаємо, як зробити ваші рекламні кампанії по-справжньому ефективними.

Антон Липський
Head of PPC

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Торгова реклама в Google Shopping — це платформа, яка дозволяє магазинам розміщувати оголошення про свої товари безпосередньо в результатах пошуку Google. Це дає можливість користувачам бачити фото товару, його назву, ціну, магазин, а також порівнювати пропозиції від різних продавців.

Навіщо потрібне налаштування Google Shopping campaigns?

Оголошення Google Shopping — це торгова реклама в Google Ads, яка дозволяє рекламувати продукцію інтернет-магазинів. Сервіс служить для пошуку товарів в онлайн-магазинах, а також для порівняння цін. Кожна пропозиція містить зображення товару, дані про вартість і продавця.

Товарне оголошення — це пряма відповідь на пошуковий запит, тому ви свідомо отримуєте зацікавлену аудиторію. Результати пошуку відображаються у вигляді галереї. Її можна побачити вгорі або збоку сторінки — пропозиції добре видно на фоні текстових результатів. Такі оголошення залучають конверсійний трафік і дозволяють швидко збільшити продажі.

Pay-Per-Click реклама (реклама з оплатою за клік) — основний механізм для просування таких оголошень. Цей формат забезпечує максимальний контроль над витратами, оскільки ви сплачуєте лише за дії зацікавлених користувачів — кліки по ваших оголошеннях.

Для налаштування торгової кампанії в Гугл Покупках необхідний акаунт в Merchant Center. Це платформа Google, на якій зберігається інформація про товари від різних магазинів. Продавець завантажує у свій акаунт інформацію про товари, дані зберігаються в централізованому сховищі. Після реєстрації в GMC, налаштування профілю та оформлення фідів оголошення створюється автоматично.

Платформа дозволяє запускати рекламу в Google Покупках і підходить для роздрібної торгівлі.

Які послуги надає Netpeak?

Послуга налаштування торгової реклами від Netpeak включає:

  • налаштування фіду;

  • налаштування торгівельних кампаній;

  • оптимізацію торгівельних кампаній.

Налаштування фіду — один з головних етапів підготовки до запуску торгових оголошень. Фід — це файл з інформацією, який завантажується в Merchant Center і сканується Гуглом. На основі цих даних Гугл визначає, чи відповідає ваш товар певному пошуковому запиту.

Як ми налаштовуємо рекламу?

Налаштування торгових оголошень проходить у кілька етапів:

Аналіз конкурентів

Створення фіду даних

На основі аналізу конкурентів ми створюємо фід з потрібними полями. Перевіряємо коректність google merchant фід, при необхідності готуємо і вносимо правки. Перевіряємо теги динамічного ремаркетингу і переходимо до налаштувань шопінг-кампаній.

Налаштування шопінгу реклами в Google Ads

Якщо дозволяють технічні характеристики, запускаємо розумні торгові кампанії.

Основна первинна оптимізація

Через 2–4 тижні після запуску реклами проводимо базову первинну оптимізацію — поділяємо кампанії за показниками ефективності, прибутковості з метою примноження результатів.

Відстеження результатів

Обговорюємо проєкт із замовником, даємо коментарі й відповідаємо на питання. Ми залишаємося на зв'язку і даємо рекомендації щодо підтримки шопінг-кампаній, тому ви завжди зможете отримати коментарі до проєкту.

Чого очікувати від налаштування товарних оголошень в Google?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Товарні оголошення в гугл транслюються в Google Shopping, на пошукових партнерах системи, в пошуку самого Google і в контекстно медійній-мережі.

Торгова реклама Google Shopping виділяється на тлі решти контенту. Це відносно новий вид реклами, тому він виглядає свіжо і привабливо для покупця. Крім того, це достовірна та актуальна інформація, яка дозволяє швидко здійснити покупку.

У цьому напрямку поки нижча конкуренція, ніж, наприклад, в контекстній рекламі. Це збільшує шанси виділитися на тлі конкурентів, тому від неї можна очікувати наступних результатів:

  • збільшення охоплення аудиторії;

  • зростання відвідуваності інтернет-магазину;

  • більше доданих до кошика товарів;

  • більше покупок і прибутку.

Такий інструмент реклами підходить:

  • онлайн-магазинам;

  • маркетплейсам з широким асортиментом товарів;

  • рітейлерам і великим торговим компаніям.

Всім, хто займається торгівлею, оптимізація реклами в Google Shopping відкриває нові можливості.

За допомогою Netpeak ви зможете швидко створити акаунт і налаштувати торгові кампанії Google Shopping, а значить — знайти нових покупців.

Чому бізнес обирає Netpeak

Досвід та репутація

Агентство Netpeak володіє широкими знаннями та досвідом у сфері інтернет-маркетингу.
З 2006 року ми працюємо з великим та середнім бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та відверто розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Ми регулярно беремо участь у профільних конференціях та галузевих подіях, а також проводимо власні заходи. Це гарна нагода особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технології та інновації

З нашого digital-агентства виросли маркетингові й аналітичні інструменти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє власні напрацювання, системи просування та автоматизації і прискорення роботи.

Це означає, що ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Результат

Клієнти приходять до Netpeak, коли бачать наші успішні кейси та портфоліо. Починають співпрацю завдяки прозорим умовам і зрозумілим стратегіям. А залишаються, бо отримують реальний фінансовий результат: більше клієнтів, вищий дохід і прибуток, що перевищує витрати на просування.

Середній термін співпраці з нашим агентством — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху нашого агентства діджитал-маркетингу — відточені процеси та професійна команда. Саме завдяки цьому ми забезпечуємо результативне просування, підтримуємо стабільний рівень якості та залишаємося передбачуваними партнерами для бізнесу.

Щомісячне планування, робота за методологією SCRUM, чек-листи для рутинних дій і багаторівневий контроль якості гарантують, що ваша команда завжди синхронізована з нашими спеціалістами. Ми беремо на себе повний операційний супровід, щоб ви могли зосередитися на розвитку бізнесу.

Партнерство і відкритість

Співпраця з агенцією Netpeak ґрунтується на прозорості та довірі. Ми встановлюємо вимірювані цілі для кожного етапу роботи й надаємо автоматизовану звітність, щоб ви завжди мали повну картину результатів.

Для цього ми створили Особистий кабінет клієнта Netpeak, де у будь-який момент можна переглянути ключові метрики проєкту, відстежити прогрес завдань і побачити ефективність рекламних кампаній. Це гарантує відкриту комунікацію та контроль результатів у режимі реального часу.

Досягнення наших клієнтів

+6 517%

ROMI

Кейс INTERTOP: як досягти зростання органічного трафіку на 74% і вийти на ROMI в 6 517% у висококонкурентній ніші fashion

Кейс Domino’s Pizza: як міжнародному бренду зайняти своє місце на новому ринку і в перегрітій ніші

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.