Аутсорс маркетолог

Ваш маркетолог рівня senior, який віддалено будує процеси та закриває всі потреби відділу маркетингу без витрат на найм, адаптацію та навчання.

Надіслати заявку

Маркетолог на аутсорсі від Netpeak розробляє та впроваджує ефективну маркетингову стратегію для вашого бізнесу. Оптимізує наявні та створює нові канали залучення клієнтів. Контролює витрати як свої власні.

Андрій Чумаченко
Co-Founder & Chief Consulting Officer

Сертифікати Netpeak

Клієнти, які довірили нам свій маркетинг

Більше →
Аутсорс маркетолог — це ваш інхаус-маркетолог рівня senior, готовий з першого дня працювати без необхідності проводити співбесіди, робити тестові задачі та випробувального терміну, навчати, створювати системи стимулювання тощо.

Коли потрібен outsource-маркетолог?

  • Якщо вам потрібне залучення лідів, пошук нових ринків чи вивід нового продукту, але ви не знаєте з чого почати.

  • У вас вже працює реклама, але ви не знаєте, чи працює вона добре.

  • Коли вам потрібне масштабування та збільшення потоку заявок, але ви не знаєте, як це зробити.

  • Вже давно шукаєте маркетолога собі в команду, та не можете знайти.

  • Коли ви не хочете розбиратися в необхідних навичках, створювати системи стимулювання, навчання, кар’єрні сходинки.

  • Якщо просто не хочете витрачати час, натомість хочете запустити роботу вже зараз та швидко отримувати результат без випробувальних термінів.

Які задачі вирішує маркетолог

В межах послуги ви отримуєте собі в команду віддаленого маркетолога на аутсорс під кураторством Андрія Чумаченка, співзасновника та керуючого партнера Netpeak, який візьме на себе всі базові обовʼязки штатного фахівця. Формат аутсорсингу маркетинга передбачає залучення фахівця з досвідом і глибоким зануренням у процеси бізнесу.

Створення маркетинг-плану на рік

Формує чіткий курс дій — що, коли і навіщо запускати для досягнення  бізнес-цілей.

Бюджетування

Ефективно розподіляє ресурси, щоб уникнути нецільових витрат.

Аналітика наявних даних

Виявляє точки росту на основі реальних цифр, а не припущень.

Вивчення ринку та конкурентів

Знаходить конкурентні переваги та адаптує стратегію до зовнішніх умов.

Пошук, підбір, співпраця та контроль підрядників

Знімає з вас операційну частину та гарантує якісне виконання задач без перевантаження команди.

Формування та відстежування KPI (MQL, SQL, CPL, CAC, LTV, ROAS)

Забезпечує вимірюваність результатів і прозорість маркетингового впливу на бізнес.

Розробка й тестування гіпотез

Допомагає швидко перевіряти нові ідеї без зайвих витрат на повномасштабні запускі.

Рекомендації з налаштування CRM

Допомагає покращити облік лідів, автоматизацію процесів і якість взаємодії з клієнтами.

Етапи роботи з вашим бізнесом

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

1. Перший етап (20-40 робочих днів)

Аналітика та планування
  • Знайомство з командою.
  • Бриф (відповіді на питання).
  • Збір доступів до необхідних сервісів та аналітика даних (Google Analytics, CRM).
  • Дослідження поточного стану маркетингу компанії.
  • Аналіз ринку та конкурентів.
  • Підготовка та презентація маркетинг-плану з досягнення основної бізнес-цілі компанії з KPI, гіпотезами та інструментами.

2. Другий етап (20-30 робочих днів)

Запуск маркетинг-системи
  • Побудова таблиці з наскрізною когортною аналітикою (обʼєднуємо дані з сайту (Google Analytics та CRM), виведення формул для основних маркетингових KPI.
  • Формулювання конкретних задач на основі маркетинг-плану по обраним напрямкам (SEO, платна реклама, email-маркетинг, SMM, сайт тощо).
  • Початок пошуку підрядників для виконання задач (якщо потрібно) та формування бюджетів.

3. Третій етап (постійний)

Досягнення цілі
  • Робота по контролю всіх підрядників — щотижневі контакти та репорти.
  • Аналітика даних, збір результатів гіпотез та запуск нових гіпотез (або масштабування успішних).
  • Підтримка актуалізації наскрізної аналітики + щотижневі репорти.

Формат роботи

Якщо ви довго не можете знайти сильного маркетолога в команду, не визначилися, кого саме шукаєте, або взагалі сумніваєтеся, чи варто наймати — аутсорс маркетолог стане оптимальним рішенням. Це рішення підходить компаніям, які шукають аутсорс маркетингу — коли потрібен досвідчений фахівець без витрат на повноцінне наймання в штат.
Ще до початку роботи ми домовляємось про зручний для вас час та місце регулярних контактів (Zoom, Google Meet, Microsoft Teams тощо) та бронюємо час в календарях всіх людей з боку вашої команди, кому потрібно бути на таких зустрічах.
Щомісяця маркетолог витрачає на роботу з задачами та зустрічі до 40 годин. Якщо вашому проєкту необхідно більше часу — обговорюємо індивідуально.
Один маркетолог веде не більше 4 клієнтських проєктів одночасно, щоб тримати фокус на цілях проєкту.
За необхідності підключаємо інших спеціалістів Netpeak для розв'язання разових задач (технічний аудит, аудит рекламних кампаній, створення аналітичного інструменту тощо). Вартість такого залучення розраховується окремо.

Варіанти співпраці під ваші задачі

Пропонуємо три формати аутсорсинг маркетинга, які покривають як стартові потреби, так і повноцінний супровід.

Випробувальний термін

Такий формат підійде для старту робіт по маркетингу, коли не зрозуміло, з чого почати.

Що входить:

  • повний аудит наявних маркетингових процесів компанії (визначення точки А);

  • розробка покрокового маркетинг-плану на рік з фокусом на бізнес-цілі.

Ціль: сформувати базу для подальшої системної роботи та зрозуміти, який формат співпраці підходить саме вам.

Квартал

Підходить бізнесу, який має чіткі фінансові цілі, визначені KPI та розуміння, що саме потрібно реалізувати.

Що входить:

  • пошук підрядників і координація роботи;

  • налаштування процесів, звітності та контроль виконання;

  • вихід на досягнення ключових KPI протягом трьох місяців.

Ціль: реалізувати тактичні задачі та перевірити ефективність обраного напрямку за короткий період.

Підписка

Формат повноцінної помісячної співпраці, коли потрібен окремий фахівець, який веде маркетинг «під ключ» — як внутрішній член команди.

Що входить:

  • щоденна робота як штатного маркетолога;

  • управління бюджетом, маркетинговою командою або зовнішніми підрядниками;

  • контроль виконання KPI, аналітика, формування та тестування гіпотез.

Ціль: забезпечити стабільну роботу маркетинг-команди з фокусом на результат.

Надіслати заявку

Подальші кроки

На вашій стороні

Розгляд та узгодження пропозиції

На нашій стороні

Відповіді на запитання

Вибір способу оплати

Формат укладання договору та податки

Підготовка старту

Затвердження договору, формування та оплата рахунку

Початок роботи

Дії для досягнення цілей та завдань проєкту

Інші послуги консалтингового департаменту

Фреймворк DSA: Discovery, Strategy, Action

Фреймворк для комплексного та масштабного підходу до розвитку вашого бізнесу за допомогою маркетингових інструментів.
1. Discovery: Етап знайомства з бізнесом, детального аудиту, розробки гіпотез та розуміння найефективніших векторів подальшої роботи по розробці стратегій.
2. Strategy: Створення на основі результатів роботи етапу Discovery необхідних стратегій, що призведуть до швидкого та ефективного досягнення бізнес-цілі.
3. Action: Робота за безліччю окремих напрямків, що сформовані під час розробки стратегій, за планом та під супервайзингом з виконанням проміжних KPI.
Детальніше: dsa.netpeak.ua

Погодинні консультації з Андрієм Чумаченком, співзасновником Netpeak

В рамках таких консультацій ваш CMO або маркетолог (а отже, і бізнес) отримає додаткову експертизу в маркетингу залежно від того, на якому етапі знаходиться ваш бізнес та які стоять цілі.
Андрій допоможе:
  • Навчитися налаштувати процеси всередині;
  • Розробити цілі, KPI та систему стимулювання;
  • Навчитися запускати маркетинг нових послуг та нові джерела лідогенерації;
  • Розробити ideal customer profile, tone of voice, меседжі позиціювання;
  • Вивести свою маркетинг-команду на новий рівень.
Детальніше: chumachenko.consulting

Що говорять наші партнери

Корисне з блогу

Що краще для бізнесу — маркетолог у штаті чи аутсорс-маркетолог?
Читати статтю →
Хто такий outsource-маркетолог, і навіщо він потрібен
Читати статтю →
Чому ваш маркетинг не працює, або як зробити дослідження за фреймворком DSA
Читати статтю →
Більше ніж дзвінки. Що таке послуга CMO on demand
Читати статтю →

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.