Таргетована реклама в Instagram

Реклама в Instagram — це відмінна можливість заявити про себе або свій продукт в одній з найпопулярніших соціальних мереж. За допомогою персоналізації оголошень і налаштувань таргетингу ви маєте можливість доставляти потрібний меседж цільовому користувачеві.

Якісно налаштовуємо та оптимізуємо рекламні кампанії в Instagram.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Реклама в Інстаграм

Інстаграм — найпростіший спосіб заявити світу про себе або, навпаки, потрапити в список тих, хто, через активний постінг селфі вважається психічно нездоровим. Але для бренду — це ідеальний інструмент для створення візуальної історії.

Плюси реклами в Instagram

  • вартість. В інстаграм можливо почати рекламну кампанію з невеликим бюджетом;

  • можливість швидко змінювати контент;

  • охоплення. В інстаграмі знаходиться велика аудиторія активних користувачів, кількість показів залежить тільки від цілей рекламної кампанії та бюджету. Таргетована реклама дозволяє не показувати рекламу користувачам, які не зацікавлені у вашому продукті;

  • ефективність;

  • швидкість створення та налаштування рекламної кампанії.

Мінуси таргетованої реклами в Instagram

  • можливість блокування акаунта або картки оплати;

  • вимоги Інстаграм до рекламних оголошень;

  • нюанси правильного налаштування таргетованої реклами.

Кому підійде таргетована реклама в Instagram:

  • інтернет-магазини;

  • блоги і ЗМІ;

  • корпоративні сайти;

  • сфера послуг.

Типи рекламних кампаній в Instagram залежно від цілей:

Для досягнення мети «Впізнаваність бренду» є типи кампаній:

  • «Впізнаваність бренду»;

  • «Охоплення».

Мета «Привернення уваги до бренду»:

  • трафік;

  • залученість;

  • завантаження застосунку;

  • перегляди відео;

  • генерація лідів;

  • повідомлення.

Мета «Збільшення кількості конверсій»:

  • конверсії;

  • продажу за каталогом;

  • відвідування точок.

Чому бізнес обирає Netpeak

Досвід та репутація

Агентство Netpeak володіє широкими знаннями та досвідом у сфері інтернет-маркетингу.
З 2006 року ми працюємо з великим та середнім бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та відверто розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Ми регулярно беремо участь у профільних конференціях та галузевих подіях, а також проводимо власні заходи. Це гарна нагода особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технології та інновації

З нашого digital-агентства виросли маркетингові й аналітичні інструменти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє власні напрацювання, системи просування та автоматизації і прискорення роботи.

Це означає, що ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Результат

Клієнти приходять до Netpeak, коли бачать наші успішні кейси та портфоліо. Починають співпрацю завдяки прозорим умовам і зрозумілим стратегіям. А залишаються, бо отримують реальний фінансовий результат: більше клієнтів, вищий дохід і прибуток, що перевищує витрати на просування.

Середній термін співпраці з нашим агентством — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху нашого агентства діджитал-маркетингу — відточені процеси та професійна команда. Саме завдяки цьому ми забезпечуємо результативне просування, підтримуємо стабільний рівень якості та залишаємося передбачуваними партнерами для бізнесу.

Щомісячне планування, робота за методологією SCRUM, чек-листи для рутинних дій і багаторівневий контроль якості гарантують, що ваша команда завжди синхронізована з нашими спеціалістами. Ми беремо на себе повний операційний супровід, щоб ви могли зосередитися на розвитку бізнесу.

Партнерство і відкритість

Співпраця з агенцією Netpeak ґрунтується на прозорості та довірі. Ми встановлюємо вимірювані цілі для кожного етапу роботи й надаємо автоматизовану звітність, щоб ви завжди мали повну картину результатів.

Для цього ми створили Особистий кабінет клієнта Netpeak, де у будь-який момент можна переглянути ключові метрики проєкту, відстежити прогрес завдань і побачити ефективність рекламних кампаній. Це гарантує відкриту комунікацію та контроль результатів у режимі реального часу.

Яких результатів очікувати від послуги?

  • Налаштування реклами в Instagram

  • Аудит реклами в Instagram

Якщо вашому проєкту знадобиться допомога зі створенням візуалів (банери, фото, відео), ми підберемо субпідрядників і налаштуємо робочі процеси «під ключ». При цьому замовник оплачує виробництво візуального контенту.

Результати нашої роботи

Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal

Динамічний ремаркетинг у Facebook та Instagram — докладний мануал із технічної підготовки Advantage+ від Meta
Читати статтю →
Відстеження без файлів cookie в Google Analytics 4: стратегії та найкращі практики
Читати статтю →
Як просувати пости в Instagram — покрокова інструкція для новачків
Читати статтю →

Досягнення наших клієнтів

Кейс EVA: як рекламувати товари, коли на сайті ще не працює Google Shopping

Кейс Intertop.ua: збільшуємо впізнаваність бренду та продажі за допомогою відео на YouTube

+616%

ROMI

Кейс Neropizza: як реклама доставки чорної піци принесла ROMI 616%

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.