
Реклама в TikTok, Instagram і Facebook, яка дозволяє показувати ваші оголошення користувачам залежно від їхнього віку та інтересів.
На відміну від контекстної реклами, таргетинг у соцмережах орієнтується не на ключові слова, а на портрети клієнтів.

Послуги таргетованої реклами — це не запуск реклами замість клієнта, а комплекс робіт у соцмережах щодо збільшення прибутку та впізнаваності його бізнесу.
Для кожного проєкту наші фахівці готують покроковий план робіт та втілюють його в життя, керуючи грошима та аудиторією клієнта, а не ставками у його рекламному кабінеті.

орієнтується на соціально-демографічні дані користувачів;
доступна до показу користувачам, у яких є профіль Instagram, акаунт TikTok або профіль Facebook;
запуск кампанії можливий як безпосередньо в соцмережі, так і через Ads Manager.
орієнтується на вказані рекламодавцем ключові слова та фрази;
доступна до показу користувачам пошукових систем і продуктів Google;
налаштовується через єдиний рекламний кабінет Google Ads.
Особливість таргетингу в соцмережах у тому, що рекламні оголошення виглядають як звичайний пост від імені сторінки Facebook або акаунта Instagram.
Вони органічно вписуються в стрічку і, незважаючи, на невелику позначку «Реклама», виглядають ненав'язливо, і здатні утримати увагу користувача.


Для просування в соцмережах і налаштування таргетованої реклами бізнесу необхідно використовувати зображення певного формату, щоб вони не вибивалися із загальної стилістики стрічки.
Такий підхід дозволяє зробити рекламну публікацію максимально нативною, цікавою і корисною для користувача.
Дозволяє налаштовувати рекламу в Facebook і Instagram залежно від географічного положення користувача — країни, міста, області або навіть мікрорайону.
Здійснює показ реклами тим користувачам, чий спосіб життя відповідає заданим інтересам — наприклад, показує рекламу нових кросівок любителям бігу.
Дозволяє чітко обмежувати час показу вашої реклами. Це один з найкращих методів таргетингу, якщо ви знаєте час активності своїх клієнтів в соцмережах.
Показує вашу рекламу користувачам, які потрапляють під задані соціально-демографічні параметри: стать, вік, сімейний стан, соціальний статус тощо.
Система аналізує поведінку користувачів у соцмережах і показує вашу рекламу тим, хто на підставі цих даних з найбільшою ймовірністю зробить покупку.
Аналізує профілі ваших поточних клієнтів і на основі отриманих даних підбирає схожі аудиторії користувачів для показу реклами.
Користувачі довіряють соцмережам і готові, побачивши якісний таргетинг, замовити рекламований товар або послугу (або як мінімум задуматися про покупку в майбутньому)
При налаштуванні реклами в Instagram або Facebook ви керуєте не ключовими словами, а поведінковими та соціально-демографічними даними користувачів
Вартість одного ліда із соцмереж не перевищує 80 грн — це пов'язано з тим, що користувачі бачать вашу рекламу на комфортній для них платформі, і більш схильні до покупки
Клієнти із соцмереж часто проявляють лояльність до бізнесу і не тільки купують його продукт самостійно, а й рекомендують магазин своїм друзям і знайомим.
Реклама у Facebook
Facebook входить до п'ятірки найбільш відвідуваних сайтів світу. Таргетинг у Facebook дозволяє легко знаходити клієнтів практично для будь-якого бізнесу.
Рекламні публікації інтегруються прямо в стрічку, історії або месенджер користувача. Широкі можливості таргетингу дозволяють не бити «гарматою по горобцях», а розповідати про себе тим, хто максимально близький до вашої цільової аудиторії.


Реклама в Instagram
Instagram ідеально підходить для збільшення впізнаваності бізнесу і продажу товарів або послуг, для яких зовнішній вигляд важливий, так само як і якість.
Серед інструментів просування доступні публікації та історії, з яких можна вести користувача на профіль бізнесу в Instagram або безпосередньо на сайт. Якщо ви плануєте вести клієнтів на свій профіль, то таргетинг буде максимально ефективний в комплексі SMM.
Реклама в TikTok
TikTok — ідеальний канал для контакту з молодою аудиторією, в якому просування за допомогою коротких роликів виглядає максимально органічно.
Рекламний ролик показується прямо в стрічці користувача, а позначка «Реклама» настільки непомітна, що відразу складно визначити комерційну спрямованість ролика.


Аудит реклами
У рамках PPC аудиту фахівці Netpeak проаналізують ваші поточні акаунти в соцмережах і рекламу, після чого підготують докладний звіт з точками зростання і рекомендаціями щодо їх виправлення.
Це корисно, якщо у вас є інхаус-команда, і ви хочете визначити вектор подальшого розвитку для ваших рекламних публікацій.
а цьому етапі можемо підключити розробку медіа стратегії, якщо проєкт потребує комплексного підходу та роботи з кількома каналами комунікації.
Налаштування стеження
Інтеграція та налаштування інструменту Facebook Pixel на сайт дозволяє відстежувати ефективність і результати таргетованої реклами.
При наявності якісного аналітичного інструменту набагато простіше робити висновки про успіх рекламних кампаній, а також складати й оптимізувати оголошення.






Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі.
Платформа для наскрізної аналітики, відстеження дзвінків та інсайдерської інформації про поведінку користувачів.
Продукт входить у склад Netpeak Group.

Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики.
Допомагає коректно налаштувати збір даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які важливі для вашого бізнесу (наприклад, відстеження цільових дій в різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), і в результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.
Для передачі даних використовується Measurement Protocol.

Кастомна звітність, що об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті.
Дашборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:
витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;
втрачені транзакції через брак бюджету і окремо через низький рейтинг;
втрачений дохід через брак бюджету та окремо через низький рейтинг;
рекомендації щодо зростання бюджету;
частку дефіциту бюджету;
показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;
компоненти показника якості за акаунтом (релевантність оголошення, якість цільової сторінки і очікуваний CTR);
динаміка по СРО, CPL, по дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.
Внутрішня система повідомлень агентства Netpeak, що дозволяє інформувати маркетолога про стан проекту і помилки.
Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:
проблеми з кодом Google Analytics на сайті;
проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);
різкі перепади в кількості/вартості конверсій;
проблеми з відсутністю коштів на акаунтах Google Ads, Facebook Ads;
ефективність реклами на різних пристроях;
ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;
ефективність реклами по годинах;
місце розташування користувачів, які переходили з реклами.
Скрипти і правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно управляти акаунтами з мінімальними витратами часу.
Це автоматизація, яка спрощує роботу за рутинними завданнями.
Приклади скриптів, які використовує Netpeak:
зупинення кампаній по товарах, відсутніх в наявності;
автоматичне призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;
чистка неефективних майданчиків КМС;
оновлення цін в оголошеннях;
виявлення конфліктів мінус-слів;
перевірка правильності заданих UTM-міток;
перевірка url на 404, 500 та інші помилки;
повідомлення про залишок балансу;
зупинка і запуск кампаній у потрібну дату і час;
додавання розширень за всіма кампаніями акаунта;
зупинка дублюючих ключових слів та ін.
Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми за проектами.
Приклади дайджестів для контролю співробітників:
контроль роботи фахівця в акаунті (Google Ads, Facebook);
контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії за проектом;
контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;
контроль вироблення часу за проектом;
повідомлення про витрати в акаунтах і орієнтовної комісії за поточний місяць.
Агентство Netpeak володіє широкими знаннями та досвідом у сфері інтернет-маркетингу.
З 2006 року ми працюємо з великим та середнім бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та відверто розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.
Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Ми регулярно беремо участь у профільних конференціях та галузевих подіях, а також проводимо власні заходи. Це гарна нагода особисто познайомитися з нами та нашим підходом.
З нашого digital-агентства виросли маркетингові й аналітичні інструменти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє власні напрацювання, системи просування та автоматизації і прискорення роботи.
Це означає, що ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.
Клієнти приходять до Netpeak, коли бачать наші успішні кейси та портфоліо. Починають співпрацю завдяки прозорим умовам і зрозумілим стратегіям. А залишаються, бо отримують реальний фінансовий результат: більше клієнтів, вищий дохід і прибуток, що перевищує витрати на просування.
Середній термін співпраці з нашим агентством — 23 місяці.
Секрет успіху нашого агентства діджитал-маркетингу — відточені процеси та професійна команда. Саме завдяки цьому ми забезпечуємо результативне просування, підтримуємо стабільний рівень якості та залишаємося передбачуваними партнерами для бізнесу.
Щомісячне планування, робота за методологією SCRUM, чек-листи для рутинних дій і багаторівневий контроль якості гарантують, що ваша команда завжди синхронізована з нашими спеціалістами. Ми беремо на себе повний операційний супровід, щоб ви могли зосередитися на розвитку бізнесу.
Співпраця з агенцією Netpeak ґрунтується на прозорості та довірі. Ми встановлюємо вимірювані цілі для кожного етапу роботи й надаємо автоматизовану звітність, щоб ви завжди мали повну картину результатів.
Для цього ми створили Особистий кабінет клієнта Netpeak, де у будь-який момент можна переглянути ключові метрики проєкту, відстежити прогрес завдань і побачити ефективність рекламних кампаній. Це гарантує відкриту комунікацію та контроль результатів у режимі реального часу.
Таргетинг — це рекламні кампанії в соцмережах, які спрямовані на охоплення профілів користувачів за заданими соціально-демографічними даними. Реклама в Facebook і Instagram дозволяє бізнесу показувати креативи тільки тим користувачам, які з найбільшою ймовірністю зацікавлені в покупці.
Ціна формується індивідуально після обговорення завдання з нашим менеджером. Бюджет на просування встановлюється виходячи з особливості вашої бізнес-ніші, цілей, зростання впізнаваності та продажів, регіону, а також багатьох інших факторів. Ви можете надіслати заявку, щоб наш фахівець допоміг вам прорахувати вартість просування — це безплатно і ні до чого не зобов'язує.
Вартість таргетованої реклами й послуг реклами в соцмережах розраховується індивідуально і включає в себе 2 складових — рекламний бюджет і фіксовану комісію агентства таргетованої реклами. Чим більше рекламний бюджет, тим ширші можливості бізнесу, і тим більша кількість інструментів можна задіяти для рекламних кампаній.
Залиште заявку на сайті та наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб підібрати оптимальний варіант просування вашого бізнесу за допомогою таргетованої реклами — в комплексі з PPC та SMM або окремо.
Контекстна і таргетована реклама дозволяють практично відразу отримати заявки й продажі. У разі SEO-просування перші результати можна побачити приблизно через 6 місяців після старту співпраці.
Ніхто не може дати стовідсоткові гарантії (в тому числі й ми), але при своєчасному впровадженні наших технічних завдань і рекомендацій щодо внутрішньої оптимізації сайту ви зможете побачити результат протягом 9 місяців.
Для цього у наших клієнтів є Особистий кабінет. У ньому ви можете своїми очима переконатися, що просування за допомогою обраних вами інструментів йде за наміченим планом. Також ми даємо звіти по розкрутці, а з вами регулярно спілкуються наші фахівці.

