Таргетована реклама в соціальних мережах
Instagram, Facebook, TikTok

Реклама в TikTok, Instagram і Facebook, яка дозволяє показувати ваші оголошення користувачам залежно від їхнього віку та інтересів.

На відміну від контекстної реклами, таргетинг у соцмережах орієнтується не на ключові слова, а на портрети клієнтів.

Надіслати заявку

Послуги таргетованої реклами — це не запуск реклами замість клієнта, а комплекс робіт у соцмережах щодо збільшення прибутку та впізнаваності його бізнесу.

Для кожного проєкту наші фахівці готують покроковий план робіт та втілюють його в життя, керуючи грошима та аудиторією клієнта, а не ставками у його рекламному кабінеті.

Антон Липський
Head of PPC

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Таргетована реклама в соціальних мережах — це рекламні оголошення, які показуються користувачам на основі демографічних даних, інтересів та поведінки.

Основні відмінності контекстної реклами і таргетингу

Таргетована реклама

  • орієнтується на соціально-демографічні дані користувачів;

  • доступна до показу користувачам, у яких є профіль Instagram, акаунт TikTok або профіль Facebook;

  • запуск кампанії можливий як безпосередньо в соцмережі, так і через Ads Manager.

Контекстна реклама

  • орієнтується на вказані рекламодавцем ключові слова та фрази;

  • доступна до показу користувачам пошукових систем і продуктів Google;

  • налаштовується через єдиний рекламний кабінет Google Ads.

Як виглядають оголошення?

Особливість таргетингу в соцмережах у тому, що рекламні оголошення виглядають як звичайний пост від імені сторінки Facebook або акаунта Instagram.

Вони органічно вписуються в стрічку і, незважаючи, на невелику позначку «Реклама», виглядають ненав'язливо, і здатні утримати увагу користувача.

Для просування в соцмережах і налаштування таргетованої реклами бізнесу необхідно використовувати зображення певного формату, щоб вони не вибивалися із загальної стилістики стрічки.

Такий підхід дозволяє зробити рекламну публікацію максимально нативною, цікавою і корисною для користувача.

Методи таргетингу в соціальних мережах

Геотаргетинг

Дозволяє налаштовувати рекламу в Facebook і Instagram залежно від географічного положення користувача — країни, міста, області або навіть мікрорайону.

Таргетинг за інтересами

Здійснює показ реклами тим користувачам, чий спосіб життя відповідає заданим інтересам — наприклад, показує рекламу нових кросівок любителям бігу.

Таргетинг за часом показу

Дозволяє чітко обмежувати час показу вашої реклами. Це один з найкращих методів таргетингу, якщо ви знаєте час активності своїх клієнтів в соцмережах.

Соціально-демографічний таргетинг

Показує вашу рекламу користувачам, які потрапляють під задані соціально-демографічні параметри: стать, вік, сімейний стан, соціальний статус тощо.

Поведінковий таргетинг

Система аналізує поведінку користувачів у соцмережах і показує вашу рекламу тим, хто на підставі цих даних з найбільшою ймовірністю зробить покупку.

Look Alike

Аналізує профілі ваших поточних клієнтів і на основі отриманих даних підбирає схожі аудиторії користувачів для показу реклами.

Які задачі вирішує таргетинг у соціальних мережах?

Ефективне джерело продажів і трафіку

Таргетинг у соціальних мережах спрямований саме на тих користувачів, які максимально зацікавлені у ваших товарах або послугах, і вже готові стати вашим клієнтом.

Додатковий канал дистрибуції контенту

Ефективний бізнес ніколи не стоїть на місці — він розвивається і щодня працює над сервісом і якістю. Соціальні мережі — відмінний спосіб заявити про свої оновлення.

Широке охоплення і впізнаваність бізнесу

Успішний таргетинг — це не буст постів, а повноцінна робота над брендингом бізнесу. При правильному налаштуванні він перетворює навіть потенційну ЦА в постійних клієнтів.

4 причини замовити таргетовану рекламу

Лояльність

Користувачі довіряють соцмережам і готові, побачивши якісний таргетинг, замовити рекламований товар або послугу (або як мінімум задуматися про покупку в майбутньому)

Точність

При налаштуванні реклами в Instagram або Facebook ви керуєте не ключовими словами, а поведінковими та соціально-демографічними даними користувачів

Рентабельність

Вартість одного ліда із соцмереж не перевищує 80 грн — це пов'язано з тим, що користувачі бачать вашу рекламу на комфортній для них платформі, і більш схильні до покупки

Окупність

Клієнти із соцмереж часто проявляють лояльність до бізнесу і не тільки купують його продукт самостійно, а й рекомендують магазин своїм друзям і знайомим.

Послуги таргетованої реклами від Netpeak

Реклама у Facebook

Facebook входить до п'ятірки найбільш відвідуваних сайтів світу. Таргетинг у Facebook дозволяє легко знаходити клієнтів практично для будь-якого бізнесу.

Рекламні публікації інтегруються прямо в стрічку, історії або месенджер користувача. Широкі можливості таргетингу дозволяють не бити «гарматою по горобцях», а розповідати про себе тим, хто максимально близький до вашої цільової аудиторії.

Реклама в Instagram

Instagram ідеально підходить для збільшення впізнаваності бізнесу і продажу товарів або послуг, для яких зовнішній вигляд важливий, так само як і якість.

Серед інструментів просування доступні публікації та історії, з яких можна вести користувача на профіль бізнесу в Instagram або безпосередньо на сайт. Якщо ви плануєте вести клієнтів на свій профіль, то таргетинг буде максимально ефективний в комплексі SMM.

Реклама в TikTok

TikTok — ідеальний канал для контакту з молодою аудиторією, в якому просування за допомогою коротких роликів виглядає максимально органічно.

Рекламний ролик показується прямо в стрічці користувача, а позначка «Реклама» настільки непомітна, що відразу складно визначити комерційну спрямованість ролика.

Аудит реклами

У рамках PPC аудиту фахівці Netpeak проаналізують ваші поточні акаунти в соцмережах і рекламу, після чого підготують докладний звіт з точками зростання і рекомендаціями щодо їх виправлення.

Це корисно, якщо у вас є інхаус-команда, і ви хочете визначити вектор подальшого розвитку для ваших рекламних публікацій.

а цьому етапі можемо підключити розробку медіа стратегії, якщо проєкт потребує комплексного підходу та роботи з кількома каналами комунікації.

Налаштування стеження

Інтеграція та налаштування інструменту Facebook Pixel на сайт дозволяє відстежувати ефективність і результати таргетованої реклами.

При наявності якісного аналітичного інструменту набагато простіше робити висновки про успіх рекламних кампаній, а також складати й оптимізувати оголошення.

Рекламні мережі і постачальники трафіку, з якими працює Netpeak

Продукти для оптимізації та аналітики рекламних кампаній

Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі.

Платформа для наскрізної аналітики, відстеження дзвінків та інсайдерської інформації про поведінку користувачів.

Продукт входить у склад Netpeak Group.

Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики.

Допомагає коректно налаштувати збір даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які важливі для вашого бізнесу (наприклад, відстеження цільових дій в різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), і в результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.

Для передачі даних використовується Measurement Protocol.

Кастомна звітність, що об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті.

Дашборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:

  • витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;

  • втрачені транзакції через брак бюджету і окремо через низький рейтинг;

  • втрачений дохід через брак бюджету та окремо через низький рейтинг;

  • рекомендації щодо зростання бюджету;

  • частку дефіциту бюджету;

  • показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;

  • компоненти показника якості за акаунтом (релевантність оголошення, якість цільової сторінки і очікуваний CTR);

  • динаміка по СРО, CPL, по дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.

Внутрішня система повідомлень агентства Netpeak, що дозволяє інформувати маркетолога про стан проекту і помилки.

Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:

  • проблеми з кодом Google Analytics на сайті;

  • проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);

  • різкі перепади в кількості/вартості конверсій;

  • проблеми з відсутністю коштів на акаунтах Google Ads, Facebook Ads;

  • ефективність реклами на різних пристроях;

  • ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;

  • ефективність реклами по годинах;

  • місце розташування користувачів, які переходили з реклами.

Скрипти і правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно управляти акаунтами з мінімальними витратами часу.

Це автоматизація, яка спрощує роботу за рутинними завданнями.

Приклади скриптів, які використовує Netpeak:

  • зупинення кампаній по товарах, відсутніх в наявності;

  • автоматичне призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;

  • чистка неефективних майданчиків КМС;

  • оновлення цін в оголошеннях;

  • виявлення конфліктів мінус-слів;

  • перевірка правильності заданих UTM-міток;

  • перевірка url на 404, 500 та інші помилки;

  • повідомлення про залишок балансу;

  • зупинка і запуск кампаній у потрібну дату і час;

  • додавання розширень за всіма кампаніями акаунта;

  • зупинка дублюючих ключових слів та ін.

Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми за проектами.

Приклади дайджестів для контролю співробітників:

  • контроль роботи фахівця в акаунті (Google Ads, Facebook);

  • контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії за проектом;

  • контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;

  • контроль вироблення часу за проектом;

  • повідомлення про витрати в акаунтах і орієнтовної комісії за поточний місяць.

Чому бізнес обирає Netpeak

Досвід та репутація

Агентство Netpeak володіє широкими знаннями та досвідом у сфері інтернет-маркетингу.
З 2006 року ми працюємо з великим та середнім бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та відверто розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Ми регулярно беремо участь у профільних конференціях та галузевих подіях, а також проводимо власні заходи. Це гарна нагода особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технології та інновації

З нашого digital-агентства виросли маркетингові й аналітичні інструменти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє власні напрацювання, системи просування та автоматизації і прискорення роботи.

Це означає, що ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Результат

Клієнти приходять до Netpeak, коли бачать наші успішні кейси та портфоліо. Починають співпрацю завдяки прозорим умовам і зрозумілим стратегіям. А залишаються, бо отримують реальний фінансовий результат: більше клієнтів, вищий дохід і прибуток, що перевищує витрати на просування.

Середній термін співпраці з нашим агентством — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху нашого агентства діджитал-маркетингу — відточені процеси та професійна команда. Саме завдяки цьому ми забезпечуємо результативне просування, підтримуємо стабільний рівень якості та залишаємося передбачуваними партнерами для бізнесу.

Щомісячне планування, робота за методологією SCRUM, чек-листи для рутинних дій і багаторівневий контроль якості гарантують, що ваша команда завжди синхронізована з нашими спеціалістами. Ми беремо на себе повний операційний супровід, щоб ви могли зосередитися на розвитку бізнесу.

Партнерство і відкритість

Співпраця з агенцією Netpeak ґрунтується на прозорості та довірі. Ми встановлюємо вимірювані цілі для кожного етапу роботи й надаємо автоматизовану звітність, щоб ви завжди мали повну картину результатів.

Для цього ми створили Особистий кабінет клієнта Netpeak, де у будь-який момент можна переглянути ключові метрики проєкту, відстежити прогрес завдань і побачити ефективність рекламних кампаній. Це гарантує відкриту комунікацію та контроль результатів у режимі реального часу.

Досягнення наших клієнтів

400%

Рентабельності кампаній за допомогою таргетованої реклами у Facebook

Кейс Secunda: як здобути 400% рентабельності кампаній за допомогою таргетованої реклами у Facebook

+184%

Приріст трафіку

Кейс Wowcarry: як отримати 184% приросту трафіку і збільшити частку пошукового трафіку втричі в gaming-тематиці

+52%

Зростання інсталів

Digital-кампанія мобільного застосунку Prom.ua у Facebook: як зрости на 52% за інсталами та знизити CPA шляхом правильної атрибуці

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Часто поставлені запитання

Що таке таргетована реклама?

Таргетинг — це рекламні кампанії в соцмережах, які спрямовані на охоплення профілів користувачів за заданими соціально-демографічними даними. Реклама в Facebook і Instagram дозволяє бізнесу показувати креативи тільки тим користувачам, які з найбільшою ймовірністю зацікавлені в покупці.

Скільки коштує таргетована реклама?

Ціна формується індивідуально після обговорення завдання з нашим менеджером. Бюджет на просування встановлюється виходячи з особливості вашої бізнес-ніші, цілей, зростання впізнаваності та продажів, регіону, а також багатьох інших факторів. Ви можете надіслати заявку, щоб наш фахівець допоміг вам прорахувати вартість просування — це безплатно і ні до чого не зобов'язує.

Як формується вартість на послугу?

Вартість таргетованої реклами й послуг реклами в соцмережах розраховується індивідуально і включає в себе 2 складових — рекламний бюджет і фіксовану комісію агентства таргетованої реклами. Чим більше рекламний бюджет, тим ширші можливості бізнесу, і тим більша кількість інструментів можна задіяти для рекламних кампаній.

Як замовити таргетовану рекламу у Netpeak?

Залиште заявку на сайті та наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб підібрати оптимальний варіант просування вашого бізнесу за допомогою таргетованої реклами — в комплексі з PPC та SMM або окремо.

Коли можна побачити результат просування?

Контекстна і таргетована реклама дозволяють практично відразу отримати заявки й продажі. У разі SEO-просування перші результати можна побачити приблизно через 6 місяців після старту співпраці.

Які гарантії ви надаєте?

Ніхто не може дати стовідсоткові гарантії (в тому числі й ми), але при своєчасному впровадженні наших технічних завдань і рекомендацій щодо внутрішньої оптимізації сайту ви зможете побачити результат протягом 9 місяців.

Як я зможу контролювати процес просування?

Для цього у наших клієнтів є Особистий кабінет. У ньому ви можете своїми очима переконатися, що просування за допомогою обраних вами інструментів йде за наміченим планом. Також ми даємо звіти по розкрутці, а з вами регулярно спілкуються наші фахівці.

Популярне у журналі

11 етапів SEO-просування сайту
Читати статтю →
Розміри картинок для соціальних мереж: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest, LinkedIn, Tumblr
Читати статтю →
Як налаштувати Google Shopping — посібник для новачків
Читати статтю →
Як працювати з Microsoft Power BI — докладний порадник
Читати статтю →
Як набрати першу тисячу підписників у Telegram-каналі: платні та безкоштовні методи
Читати статтю →
Як просувати пости в Instagram — покрокова інструкція для новачків
Читати статтю →

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.