Conversion Rate Optimization – оптимізація конверсії сайтів та застосунків

Робимо аудит системи аналітики. Досліджуємо поведінку користувачів на сайті. Знаходимо точки витоку трафіку. Формуємо гіпотези та підтверджуємо їх через A/B тести.

Надіслати заявку

Бізнес звик витрачати гроші на залучення трафіку: SEO, PPC та інші рекламні активності, спрямовані на те, щоб приводити нових клієнтів. У певний момент сайт виходить на «плато» і приводити трафік стає значно дорожчим. Тому крім залучення трафіку бізнесу вигідно інвестувати в оптимізацію конверсії на сайті, так, щоб та ж кількість трафіку приносила значно більше клієнтів за рахунок збільшення конверсії. CRO - саме той напрямок дій, який може забезпечити вам 80% результату на 20% зусиль.

Данило Мінін
Head of UX/UI

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Оптимізація конверсії сайтів та застосунків — це процес покращення дизайну, юзабіліті та контенту сайту або мобільного додатку з метою збільшити кількість користувачів, які виконують цільові дії.

Збільште рентабельність
інвестицій за допомогою CRO

Головна задача сайту — це одразу зацікавити клієнта і провести його по вашій воронці продажів. На жаль, більшість просто залучає багато трафіку, але не аналізує детально як сайт впливає на рівень конверсії, а це потрібно робити постійно, щоб отримувати кращий результат від отриманого трафіку. Також більшість просто підвищує рекламні бюджети, коли можна залишитись в тому ж бюджеті, але отримати більше клієнтів та профіт.

Наші послуги дозволяють:

1. Збільшити прибуток

Підвищити коефіцієнт конверсії, це означає збільшення кількості клієнтів, які здійснюють покупки на сайті, що своєю чергою збільшує профіт бізнесу.

2. Зробити ефективними ваші витрати

Оптимізація коефіцієнта конверсії дозволяє зменшити витрати на рекламу та маркетинг, оскільки покращення конверсії дозволяє залучити більше клієнтів за ті ж самі кошти.

3. Покращити репутацію

Високий коефіцієнт конверсії свідчить про те, що сайт є ефективним інструментом для залучення клієнтів, що позитивно впливає на репутацію бізнесу.

4. Отримати конкурентні переваги

Бізнес, який оптимізує конверсію на своєму сайті, має перевагу перед конкурентами, оскільки він залучає більше клієнтів, популяризує свій бренд та формує позитивний досвід користувача від перебування на сайті.

Кому це потрібно?

Всім сайтам, які працюють з трафіком та ведуть клієнтів саме на сайт.
Ось приклади параметрів:

  • ви працюєте з великими обсягами платного трафіку. Після оптимізації — за тих же витрат, бізнес буде заробляти більше;
  • ви працюєте в ніші з дорогим трафіком чи сірій тематиці. Це особливо актуально для закордонних проєктів. Але насправді Google Ads це система, в якій закладено постійне підвищення вартості кліка. CRO - захід з іншого боку, рівень доходу підіймається не за рахунок нового трафіку, а за рахунок трафіку, якій вже на сайті;
  • у вас погана конверсія на сайті. Коли трафік купується, але рівень конверсії бажає кращого. Наприклад, коли ви точно знаєте, що у конкурентів трафіку більше і конверсія також вище.
Важливо! Для роботи з оптимізацією конверсії нам доведеться вносити зміни до дизайну та проводити А/В тестування гіпотез, які будуть сформовані у процесі аналізу. Тому на вашому боці має бути технічна команда, дизайнери, верстальники. Ми також можемо порадити виконавців цих завдань зі списку наших перевірених партнерів.

Що саме ми робимо?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Перший етап (до 30 днів)

1. Аналіз проєкту:

  • перевірка та тестування систем аналітики;
  • налаштування Hotjar/Clarity;
  • налаштування подій у Google Tag Manager для передачі в Google Analytics;
  • створення звіту в Looker Studio;
  • створення карти подій.

2. Визначення пріоритетних сторінок для CRO:

  • сесія з питань та відповідей PM, IM та DH з власником та аналітиком/маркетологом проєкту;
  • аналіз дій користувачів на сайті;
  • аналіз конкурентів та best practice.

3. Розробка плану завдань для сторінок пріоритетів сайту (1 сторінка - 1 місяць):

  • визначення пріоритетів для оптимізації сторінок;
  • зустріч з поточною командою проєкту (у разі співпраці по SEO, PPC чи інших послуг) для синхронізації процесів;
  • підготовка документа з планом завдань для оптимізації кожного типу сторінки;
  • узгодження пріоритетів та плану завдань з клієнтом.

Другий етап (щомісяця, протягом приблизно 4-х місяців)

4. Оптимізація сторінок:

  • визначення пріоритетних гіпотез покращення інтерфейсу для цільової сторінки;
  • впровадження нового інтерфейсу на сайті (на боці клієнта);
  • налаштування A/B тесту гіпотез;
  • аналіз даних за результатами A/B тестування у попередній місяць та формування висновків (на другий місяць другого етапу, коли будуть зібрані дані для першої оптимізованої сторінки);
  • розробка звіту на основі результатів оптимізації сторінки.

Третій етап (щомісяця за бажанням клієнта, після оптимізації всіх сторінок)

5. CRO-підтримка (після оптимізації всіх типів сторінок)

  • моніторинг конверсії на оптимізованих сторінках;
  • моніторинг дій користувачів;
  • моніторинг шляху користувача на сайті;
  • підготовка рекомендацій (за необхідності) щодо нової оптимізації сторінки;
  • налаштування A/B тестів;
  • підготовка щомісячного звіту.

Що отримаєте в результаті?

1. Покращення UX / UI сайту, користувачам стане простіше і зручніше взаємодіяти з сайтом
2. Зростання доходу
3. Зниження вартості залучення клієнта
4. Зростання ROAS, ROI
5. В окремих випадках, зростання середнього чека

Приклад впливу CRO на Google Ads

Бізнес показники

До CRO

Після CRO

Рекламний бюджет (Google Ads)
10 000 USD
10 000 USD
Середній чек покупки на сайті
40 USD
40 USD
Ціна кліку (CAC)
0.20 USD
0.20 USD
Трафік
50 000
50 000
Конверсія з відвідувача в покупця
1%
2%
Вартість залучення клієнта (CAC)
20 USD
10 USD
Зниження вартості залучення клієнта (CAC)
0%
50%
Дохід
20 000 USD
40 000 USD

Чому онлайн-бізнес обирає Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданням і зв'язатися з відповідальними.

Маємо досвід співпраці з високонавантаженими проєктами – лідерами у сферах eCommerce, Marketplaces, SaaS

Робимо якісне налаштування Google Analytics 4 для сайтів

Працюємо з сирими даними Google Analytics 4 в Google BigQuery

Інтегруємо дані Google Analytics з рекламними джерелами, такими як Facebook, TikTok та інших

Робимо візуалізацію даних та створення звітів в Looker studio, Microsoft Power BI та Tableau

Досягнення наших клієнтів

+32%

Збільшили конверсію сайту за три місяці

Кейс Outpost Club: як якісно масштабувати кампанії та збільшити конверсію сайту на 32% за три місяці

+681%

Збільшення трафіку з пошукових систем

Просування сайту VIN-кодів у США за низькочастотними запитами: зростання трафіку на 681% за 6 місяців

+99%

Приріст небрендового трафіку

Кейс Vodafone Retail Ukraine: як виконати прогноз на 100% та отримати приріст небрендового трафіку на 99%

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Ціна CRO

Вартість послуги підвищення коефіцієнта конверсії на сайті може варіюватися в залежності від багатьох факторів, таких як розмір сайту, складність проєкту, кількості змін, які потрібно внести та багато іншого.

Терміни?

Перший етап налаштування аналітики та збору даних триває місяць. На другий місяць вже будуть сформовані гіпотези й запущені A/B тести. Тести можуть продовжуватись від тижня до місяця. Але послуга вже стає циклічною: поки А/B тести працюють, готуються наступний аналіз і гіпотези.

Чи потрібен на стороні клієнта дизайнер? Розробник?

Для налаштування сторінки з альтернативним дизайном для A/B тесту знадобиться дизайнер та розробник. Якщо такі люди у вас відсутні, ми можемо надати спеціалістів з Netpeak або партнерів.

Скільки потрібно часу, щоб оцінити результат від послуги?

Результат буде помітно одразу після отримання результатів з A/B тестів і впровадження альтернативного дизайну.

Як зрозуміти потрібен разовий аудит чи регулярна послуга?

Якщо ви постійно інвестуєте в маркетинг і ваша розробка достатньо гнучка, то краще підійде регулярне CRO. З іншої сторони, якщо ви хочете отримати максимум гіпотез, ідей та інсайтів про ваших користувачів, щоб потім вибрати найсильніші й одразу впровадити, то краще обрати CRO аудит.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.