
Перший етап (до 30 днів)
1. Аналіз проєкту:
- перевірка та тестування систем аналітики;
- налаштування Hotjar/Clarity;
- налаштування подій у Google Tag Manager для передачі в Google Analytics;
- створення звіту в Looker Studio;
- створення карти подій.
2. Визначення пріоритетних сторінок для CRO:
- сесія з питань та відповідей PM, IM та DH з власником та аналітиком/маркетологом проєкту;
- аналіз дій користувачів на сайті;
- аналіз конкурентів та best practice.
3. Розробка плану завдань для сторінок пріоритетів сайту (1 сторінка - 1 місяць):
- визначення пріоритетів для оптимізації сторінок;
- зустріч з поточною командою проєкту (у разі співпраці по SEO, PPC чи інших послуг) для синхронізації процесів;
- підготовка документа з планом завдань для оптимізації кожного типу сторінки;
- узгодження пріоритетів та плану завдань з клієнтом.