Перший етап (до 30 днів)
1. Аналіз проєкту:
-
перевірка та тестування систем аналітики;
-
налаштування Hotjar/Clarity;
-
налаштування подій у Google Tag Manager для передачі в Google Analytics;
-
створення звіту в Looker Studio;
-
створення карти подій.
2. Визначення пріоритетних сторінок для CRO:
-
сесія з питань та відповідей PM, IM та DH з власником та аналітиком/маркетологом проєкту;
-
аналіз дій користувачів на сайті;
-
аналіз конкурентів та best practice.
3. Розробка плану завдань для сторінок пріоритетів сайту (1 сторінка - 1 місяць):
-
визначення пріоритетів для оптимізації сторінок;
-
зустріч з поточною командою проєкту (у разі співпраці по SEO, PPC чи інших послуг) для синхронізації процесів;
-
підготовка документа з планом завдань для оптимізації кожного типу сторінки;
-
узгодження пріоритетів та плану завдань з клієнтом.