
Розробка стратегії
- Проводимо аудит поточної стратегії;
- Аналізуємо конкурентів;
- Складаємо план розвитку директ-маркетингу;
- Розраховуємо ресурси та вибираємо оптимальний канал розсилок.
Встановлюємо прямий контакт із потенційними та існуючими клієнтами за допомогою: Email, Push Notifications, Viber, SMS розсилок та чат-ботів. Перетворюємо потенційних клієнтів на реальних покупців.
Надіслати заявкуДосвід роботи показує, що Direct Маркетинг залишається одним із найефективніших інструментів для залучення та утримання клієнтів. Персоналізовані повідомлення, ретельно продумані розсилки та аналіз результатів дозволяють досягти високої конверсії та збільшити доходи компанії.
72% людей вважають за краще отримувати рекламні пропозиції електронною поштою
90% SMS-повідомлень відкриваються протягом 3 хвилин
36% людей купують після отримання direct mail
57% користувачів вважають push повідомлення корисними
E-mail розсилки;
Push-сповіщення;
Месенджер-маркетинг;
Мобільний маркетинг
Розсилки у соціальних мережах;
Телемаркетинг;
Прямий продаж та особисті зустрічі.
ROI (Return on Investment) – повернення інвестицій;
CAC (Customer Acquisition Cost) – вартість залучення клієнта;
LTV (Lifetime Value) – довічна цінність клієнта;
Коефіцієнт конверсії.
Ставте свої цілі;
Виберіть цільову аудиторію;
Розробіть стратегію Direct-маркетингу;
Виберіть канали Direct-маркетингу;
Створіть контент;
Слідкуйте за результатами.