
Допомагаємо розібратись у каналах залучення, аналітиці, контенті та продажах. Аналізуємо поточну ситуацію, виявляємо вузькі місця й формуємо план дій для зростання.
З 2007 року я розвиваю агентство Нетпік як співзасновник та керівний партнер, з них пʼять років — на посаді СМО. Побудував всі маркетингові активності та напрямки в агентстві: від лідогенерації до брендингу та PR.
Зараз спрямовую цей досвід, щоб розвивати інші українські компанії. Фокусуюся на В2В, сервісних та аутсорс-компаніях, бо саме тут мій досвід дає найбільшу цінність.


Консультації з інтернет-маркетингу вирішують наступні проблеми:

немає наскрізної аналітики та зв’язку між GA4 і CRM;
відсутній когортний аналіз і розуміння, що таке цільова заявка;
не ведеться поканальний облік вартості заявки та клієнта (CPL, CAC);
бізнес працює без стратегії — без чітких цілей, KPI й системної реалізації задач.

кількість звернень і нових продажів не зростає рік до року;
не підвищується частка цільових заявок серед усіх лідів;
вартість залучення клієнта постійно зростає (CPL, CAC);
маркетолог працює без чітких цілей, KPI і мотивації, прив’язаної до бізнес-результатів;
відсутні ideal customer profile, позиціювання, конкурентні переваги й УТП.

Ваші тім-ліди отримують додаткову експертизу, яку неможливо наростити, працюючи всередині одного бізнесу. Вони дізнаються про нові інструменти та механіки, отримають зрозумілі методології для формування та реалізації гіпотез, інструменти для контролю команди та показників.
Ваші опорні співробітники отримують прозорий та контрольований процес реалізації маркетингової стратегії, інструменти планування, контролю, мотивації та звітності команди, відбудовану систему комунікацій зі співробітниками та підрядниками.
Допомагаємо побудувати ефективні маркетингові процеси з нуля або перезапустити роботу інхаус-команди.
Ваш маркетолог рівня Senior, що працює віддалено — будує процеси та закриває всі потреби відділу маркетингу.
Підбираємо готового до найму кандидата із потрібними скілами, перевіреного на всіх рівнях, без додаткових клопотів.
Залежно від бізнесу, досвідченості команди та поставлених цілей для отримання перших результатів знадобиться від 3 до 9 місяців спільної роботи та не менше 20 годин консультацій на місяць.
Обов’язковою умовою є наявність маркетолога (в ідеалі — керівника маркетинг-команди) на вашому боці.
Якщо його немає, то для початку роботи його потрібно буде найняти. Спільно з вашим HR-відділом ми можемо знайти відповідного маркетолога або запропонувати послугу HR-outstaff від агентства Netpeak або будь-якого іншого HR-агентства (якщо у вас немає рекрутера). У цьому випадку ми можемо підготувати портрет ідеального кандидата, описати його функціональні обов'язки та проводити співбесіди.
Формат зовнішніх консультацій унеможливлює відповідальність за роботу команди, але включає відповідальність інформувати про те, що: робота пішла не за планом, результати не досягаються, у роботі виникають проблеми, найм співробітників/підрядників був помилкою з точки зору професійних якостей.
Ми ні в якій формі не співпрацюю з компаніями з РФ та з компаніями, які співпрацюють з РФ.

