Консультації
з маркетингу

Допоможемо побудувати маркетингові процеси всередині бізнесу або задати новий вектор для інхаус-команди.

Розробимо систему стимулювання, цілі, регламенти, звітність, KPI, плани задач для внутрішніх маркетингових команд. 
Допоможемо з рекрутингом маркетологів на ключові посади.

Надіслати заявку

Вже 16 років я розвиваю агентство Нетпік як керівний партнер та співзасновник, пʼять з яких я обіймав посаду СМО. Я створив та будував всі маркетинг-активності та напрямки роботи с лідгеном, брендом та піаром в агентстві.

Зараз я використовую цей досвід для того, щоб розвивати та прискорювати інші українські компанії. Фокусуюсь на В2В, сервісних та аутсорс-компаніях, бо саме тут мій досвід є найбільш релевантний.

Андрій Чумаченко
Co-Founder

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Коли потрібна наша експертиза?

Найголовніше для засновника практично будь-якого бізнесу – зростання. Ми робимо так, щоб маркетинг — частина вашого бізнесу стала машиною, яка працює на це зростання.

  • вам потрібне зростання вашого бізнесу завдяки маркетингу;
  • ваш маркетинг не є системою чи зовсім відсутній;
  • у вас є розуміння, що треба вкладати в рекламу, але нема розуміння та стратегії, що саме треба робити.

Ми упорядкуємо ваш маркетинг відділ, якщо він не налагоджений. Якщо у вас немає CRM, таблиці з когортним аналізом, наскрізної аналітики – це означає, що ваш маркетинг може працювати краще, ніж зараз (навіть якщо ви задоволені результатами).

Якщо у вас немає команди, то ми зможемо допомогти одразу побудувати правильний відділ з саме тими компетенціями, які потрібні вашому бізнесу. Завдання Netpeak – не розвивати ваш бізнес замість вашої команди, а навчити вашу команду розвивати бізнес без нашої участі.

Як зрозуміти, що ваш маркетинг не працює?

  • У вас немає наскрізної системи аналітики, зв'язки Google Analytics 4 з CRM;

  • Немає когортного аналізу та поняття цільових заявок;

  • Відсутній поканальний аналіз, ви не слідкуєте за cost per lead та customer acquisition cost;

  • У вашого бізнесу немає маркетингової стратегії: вимірюваних глобальних цілей та підпорядкованих їм задач.

Як зрозуміти, що маркетинг працює погано?

  • У вас немає зростання кількості вхідних звернень чи нових продажів рік до року;

  • Відсутнє зростання відношення цільових до нецільових запитів;

  • У вас постійно зростає cost per lead/customer acquisition cost;

  • Ваш маркетолог не має цілей, KPI та системи стимулювання, зав'язаної на бізнес-метриках;

  • Ви не побудували ideal customer profile, немає позиціювання, відмежування від конкурентів та УТП.

Хто буде керувати вашим проєктом?

Андрій Чумаченко
Співзасновник агенства Netpeak
Співзасновник агентства Netpeak – Андрій Чумаченко, будував більшість систем в нашій компанії з 2007 року.
За час роботи він збудував, або перезапустив і допрацював команди з копірайтингу, SMM, обробці вхідних заявок, партнерській програмі, PR, дизайну, контент-маркетингу та лідогенерації.
Запустив маркетинг-відділи у продуктових компаніях Netpeak Group — Serpstat та Ringostat.
У Netpeak під його керівництвом маркетинг-відділ виріс з 1 до 40 осіб, а агентство вийшло на потік у 500 нових заявок щомісяця.
Андрій є співвласником соціальних проєктів Моє Місто та 4City, веде телеграм-канал і подкаст "Це по роботі"

Ваш бізнес гарантовано отримає

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Стратегію та вектор розвитку діджитал-маркетингу

Після аудиту та розробки стратегії ми разом із вашими фахівцями знаходимо відповіді на запитання: що було зроблено, де ми зараз, і як рухатися далі, щоб покращити результати та обігнати конкурентів.

Зрозумілі технічні завдання та чек-листи для імплементації стратегії

Ми допоможемо підготувати чіткі рекомендації та процеси для вашої внутрішньої команди.

Навчання та підтримку вашої маркетинг команди

Ваші фахівці отримають експертизу та знання кращих фахівців топового маркетингового агентства з 15-річним досвідом і 4000+ проєктів за плечима.

Зрозумілий та керований маркетинг-процес

У будь-який момент часу буде зрозуміло, що робиться, яка ціль переслідується, та хто відповідальний.

Додатковий захист інвестицій у SEO та PPC

Погляд та досвід наших SEO фахівців дозволять відмовитися від свідомо збиткових напрямків і зосередитися на потенційно успішних механіках та інструментах, які довели свою результативність в інших проєктах агентства.

Прозорий результат від вкладень у маркетинг

Завжди легко зрозуміти, скільки грошей ви заробили або втратили від тієї або іншої маркетингової активності.

З чого складається послуга

*Якщо етап discovery покаже, що у вас все гаразд – ми про це скажемо.
Ми працюємо тільки там, де наша робота справді потрібна.

Етап 1. Discovery

Орієнтовний обʼєм:
24 години | 3600$

Умови для старту: немає.

Ми робимо: комплексний аудит маркетингу вашого бізнесу – підготовка питань для внутрішнього інтервʼю, дослідження сайту, конкурентів, ринку та підготовка документа з результатами.

Етап 2. Hiring

Орієнтовний обʼєм:
45 годин за 2 місяці | 3375$ на місяць

Умови для старту: виконано етап Discovery.

Робимо: пошук маркетолога або СМО – портрет ідеальної людини на цю посаду, вибір та комунікації з підрядником для пошуку, тестове завдання, співбесіди, скринінг, рекомендації по найму, підготовка завдання на випробувальний час, KPI та системи стимулювання за результатами етапу Discovery.

Етап 3. Onboarding

Орієнтовний обʼєм:
50 годин за 2 місяці | 3750$ на місяць

Умови для старту: виконано етап Discovery та є inhouse-маркетолог/СМО.

З нашою допомогою маркетолог або СМО сформує цілі для маркетингу. Ставимо задачі на побудову маркетингового плану, контролюємо створення плану та його перевірку, презентацію та захист плану перед керівництвом.

Етап 4. Development

Орієнтовний обʼєм:
80 годин за 6 місяців | 2000$ на місяць

Умови для старту: виконано етап Discovery, є inhouse-маркетолог/СМО та цілі й маркетинговий план чи стратегія.

Що робимо: налаштування процесів – CRM, причини відмов, воронка, звʼязок с Google Analytics (наскрізна аналітика), побудова когортного аналізу, таск-менеджмент, створення системи спринтів та звітів.

Етап 1. Discovery
Орієнтовний обʼєм:
24 години | 3600$
Умови для старту:
немає
Ми робимо: комплексний аудит маркетингу вашого бізнесу – підготовка питань для внутрішнього інтервʼю, дослідження сайту, конкурентів, ринку та підготовка документа з результатами.
Етап 2. Hiring
Орієнтовний обʼєм: 45 годин за 2 місяці | 3375$ на місяць
Умови для старту:
виконано етап Discovery
Робимо: пошук маркетолога або СМО – портрет ідеальної людини на цю посаду, вибір та комунікації з підрядником для пошуку, тестове завдання, співбесіди, скринінг, рекомендації по найму, підготовка завдання на випробувальний час, KPI та системи стимулювання за результатами етапу Discovery.
Етап 3. Onboarding
Орієнтовний обʼєм:
50 годин за 2 місяці | 3750$ на місяць
Умови для старту:
виконано етап Discovery та є inhouse-маркетолог/СМО
З нашою допомогою маркетолог або СМО сформує цілі для маркетингу. Ставимо задачі на побудову маркетингового плану, контролюємо створення плану та його перевірку, презентацію та захист плану перед керівництвом.
Етап 4. Development
Орієнтовний обʼєм:
80 годин за 6 місяців | 2000$ на місяць
Умови для старту:
виконано етап Discovery, є inhouse-маркетолог/СМО та цілі й маркетинговий план чи стратегія
Що робимо: налаштування процесів – CRM, причини відмов, воронка, звʼязок с Google Analytics (наскрізна аналітика), побудова когортного аналізу, таск-менеджмент, створення системи спринтів та звітів.
Отримати персональний план робіт

Які фахівці зростають в рамках консалтингу?

Керівники команд з вузьких напрямків

Ваші тім-ліди отримують додаткову експертизу, яку неможливо наростити, працюючи всередині одного бізнесу. Вони дізнаються про нові інструменти та механіки, отримають зрозумілі методології для формування та реалізації гіпотез, інструменти для контролю команди та показників.

Керівники відділів діджитал-маркетингу

Ваші опорні співробітники отримують прозорий та контрольований процес реалізації маркетингової стратегії, інструменти планування, контролю, мотивації та звітності команди, відбудовану систему комунікацій зі співробітниками та підрядниками.

Керівники команд з вузьких напрямків

Ваші тім-ліди отримують додаткову експертизу, яку неможливо наростити, працюючи всередині одного бізнесу. Вони дізнаються про нові інструменти та механіки, отримають зрозумілі методології для формування та реалізації гіпотез, інструменти для контролю команди та показників.

Керівники відділів діджитал-маркетингу

Ваші опорні співробітники отримують прозорий та контрольований процес реалізації маркетингової стратегії, інструменти планування, контролю, мотивації та звітності команди, відбудовану систему комунікацій зі співробітниками та підрядниками.

Досягнення наших клієнтів

Кейс Attract Group – як встановити цілі на рік та досягти ключових показників.

Кейс маркетингове агентство «Ціль» — як побудувати middle management та розробити новий підхід до продукту

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Скільки часу треба на проєкт?

Залежно від бізнесу, досвідченості команди та поставлених цілей для отримання перших результатів знадобиться від 3 до 9 місяців спільної роботи та не менше 20 годин консультацій на місяць.

Які умови нашої співпраці?

Обов'язковою умовою є наявність маркетолога (в ідеалі – керівника маркетинг-команди) на вашому боці.

Якщо його немає, то для початку роботи його потрібно буде найняти. Спільно з вашим HR-відділом ми можемо знайти відповідного маркетолога або запропонувати послугу HR-outstaff від агентства Netpeak або будь-якого іншого HR-агентства (якщо у вас немає рекрутера). У цьому випадку ми можемо підготувати портрет ідеального кандидата, описати його функціональні обов'язки та проводити співбесіди.

Які є обмеження?

Формат зовнішніх консультацій унеможливлює відповідальність за роботу команди, але включає відповідальність інформувати про те, що: робота пішла не за планом, результати не досягаються, у роботі виникають проблеми, найм співробітників/підрядників був помилкою з точки зору професійних якостей.

Ми ні в якій формі не співпрацюю з компаніями з РФ та з компаніями, які співпрацюють з РФ.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.