З 2006 року ми доставляємо комерційні повідомлення брендів і компаній у відповідь на попит їх цільової аудиторії. Таргетована, медійна та контекстна реклама — ми використовуємо повний спектр інструментів діджитал реклами для доставки пропозиції потрібному користувачеві у потрібний час.
Працюємо з усіма етапами воронки продажів у рамках послуги PPC 2.0: від впізнаваності до повторних замовлень. Оптимізуємо показники CPL (вартість ліду), ДРВ (доля рекламних витрат) і ROMI (окупність інвестицій у маркетинг).
Більшість агентств на ринку орієнтовані на дії, а не результат. У продукті PPC 2.0 від Netpeak на перше місце поставлена автоматизація рутинних процесів й окупність інвестицій у рекламу.
Наші фахівці керують вашими грошима та цільовою аудиторією, а не ключовими словами та ставками у рекламних облікових записах.
PPC 2.0 — це наш підхід до налаштування контекстної реклами та керування рекламними кампаніями, націлений на окупність і позитивний ROI. Ми використовуємо адаптований фреймворк See-Think-Do-Care та оптимізуємо рекламні канали, виходячи з конкретних завдань бізнесу та етапу, на якому знаходиться його потенційний клієнт.
Цільова аудиторія: широка. У клієнта не сформована потреба, він не знає про ваш продукт або бренд, у нього немає стійкої асоціації розв'язання цієї проблеми з вашим продуктом.
Цілі: підвищити обізнаність і впізнаваність. Створити образ компанії, що запам'ятовується, забезпечити широкий контакт бренду з потенційним споживачем.
Завдання: сформувати потребу, притягнути увагу до продукту, охопити рекламним повідомленням широку групу потенційних клієнтів.
Інструменти: медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.
KPI: охоплення аудиторії, кількість або відсоток взаємодій, зростання впізнаваності бренду, відсоток нових відвідувань, кількість переглядів рекламного повідомлення.
Цільова аудиторія: середня. У клієнта є потреба в розв'язанні проблеми, яку вирішує ваш продукт. Клієнт не знає, як розв'язати цю проблему, або робить це іншим способом.
Цілі: асоціювати продукт із користю, яку він приносить клієнтові.
Завдання: донести переваги продукту, приклади використання. Збільшити аудиторію сайту або соціальних мереж.
Інструменти: контекстна реклама в пошуку, медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.
KPI: CTR, показник відмов, мікроконверсії й асоційовані конверсії, які допоможуть детальніше аналізувати наступний етап.
Цільова аудиторія: вузька. Користувач готовий до купівлі та перебуває в пошуку кращого варіанту або умов.
Цілі: схилити користувача вибрати ваш продукт, через донесення переваг і УТП.
Завдання: донести сполучення, що персоналізується, з релевантною пропозицією й переконливим закликом до дії.
Інструменти: контекстна реклама в пошуку, ремаркетинг, маркетплейси і прайс-агрегатори, таргетована реклама.
KPI: коефіцієнт конверсії, вартість користувача, вартість транзакції, ROI, відсоток незавершених покупок.
Цільова аудиторія: клієнти, що зробили замовлення або транзакцію.
Цілі: перетворити разового покупця на постійного клієнта.
Завдання: анонсування акцій, програм лояльності, пропозиція додаткових товарів і стимулювання повторних продажів.
Інструменти: ремаркетинг.
KPI: коефіцієнт конверсії, ROI, доходу на одного користувача.
Контекстна реклама в пошукових системах — це персоналізовані текстові оголошення, які бачить користувач у відповідь на свій запит у пошуку.
Забезпечує сайт найбільш конверсійним трафіком, приводить «найгарячішу» аудиторію з уже сформованим попитом.
Графічні оголошення з фото товару і його основними характеристиками, які бачить користувач у пошуковій видачі. Ми настроюємо таку рекламу за допомогою інструменту Google Shopping.
Цей вид рекламних кампаній особливо ефективний для ecommerce проєктів.
Інструмент, що дає можливість показувати банери з вашим меседжем на різних інформаційних сайтах. Гнучкі налаштування таргетингу дають змогу показувати рекламу за інтересами, соціально-демографічними та поведінковими показниками аудиторії.
Це чудовий інструмент для збільшення впізнаваності бренду.
Розміщення рекламних відеороликів на YouTube та інших відеохостингах дає можливість залучити користувача в рекламне повідомлення і створити необхідний образ компанії в очах цільової аудиторії.
Інструмент відмінно працює на впізнаваність продукту, вартість перегляду порівняно невисока. Існує безліч форматів і гнучкі налаштування таргетингу.
Технології ремаркетингу й ретаргетингу дають змогу показувати оголошення і вибирати інші стратегії призначення ставок для аудиторії, яка вже була на вашому сайті, або взаємодіяла з вашими рекламними матеріалами (наприклад, переглядала ваш відеоролик в YouTube).
Так можна повертати користувачів, які не вчинили цільову дію на вашому сайті, або стимулювати повторні покупки.
Персоналізовані рекламні повідомлення у соцмережах із можливістю точно підібрати цільову аудиторію за безліччю параметрів: гендер, вік, географія, інтереси, сімейний стан, освіта, місце роботи та події (наприклад, заручини). Має безліч форматів і гнучкі налаштування.
Чудово підходить як для формування впізнаваності, так і для прямих продажів.
Реклама товарів на маркетплейсах і майданчиках для порівняння цін дає можливість звертатися до аудиторії, яка вже готова до купівлі та знаходиться на стадії вибору, порівнює пропозиції й постачальників.
Оголошення настроюються на основі вашого фіду даних і показуються у відповідних розділах рекламних платформ.
Ми — ROI-орієнтоване агентство. Клієнти вирішують замовити контекстну рекламу, побачивши кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та гарній стратегії.
Але продовжують працювати тільки, якщо бачать фінансовий результат від співробітництва з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування. Тому середній термін співробітництва клієнтів з агентством Netpeak — 1,2 роки, в той час, як середньоринкова статистика для послуг з налаштування реклами — 4 місяці.
Чому це важливо для вас?
Маємо доступ до beta-інструментів рекламних систем. Зможемо швидко замінити 1 фахівця або команду. Ймовірно вже залучали платний трафік для проектів, схожих на ваш.
Як це працює:
70+ сертифікованих фахівців з контекстної реклами у 4 розділених PPC-командах;
3,6 років — середній досвід роботи PPC-фахівця в Netpeak;
більше 1000 реалізованих проектів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
понад 200 проєктів у роботі зараз;
більше 200 сертифікатів , які підтверджують експертизу наших співробітників у різних рекламних системах;
сертифіковане агентство Google, Bing;
база знань, системи навчання й обміну досвідом.
Чому це важливо для вас?
Перелік завдань, їх сенс і пріоритет завжди зрозумілі клієнту й погоджені з ним. Завдяки гнучким методологіям управління процесами, ми готові до зміни планів. Команда працює з усіма можливими інструментами діджитал-реклами.
Як це працює:
чіткий план завдань на кожен місяць зі зрозумілими термінами та можливістю щомісячного коригування;
робота за SCRUM (двотижневі спрінти, звітність і планування після завершення циклу);
більше 1000 реалізованих проєктів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
чек-листи й автоматизація для усіх рутинних дій;
багаторівневий контроль якості: Лідер команди, Проектний менеджер, Менеджер продукту [PPC 2.0].
Netpeak працює на ринку платного трафіку з 2006 року. Ви можете ознайомитися з нашим портфоліо з кейсами з просування сайтів у різних тематиках, відгуками клієнтів, які працювали та працюють з нами.
Але також ми добре знаємо, що у будь-якому проекті виникають складнощі та перешкоди. Якщо виникають проблеми або результати не сходяться з очікуваннями, ми «не робимо гарну міну при поганій грі», а одразу говоримо як є та що ми будемо робити, щоб виправити ситуацію.
Продукти Netpeak Group для оптимізації та просування сайтів:
Ringostat — наскрізна аналітика та колл-трекінг;
Serpstat — багатофункціональна SEO-платформа для моніторингу позицій, анализу посилань, ключовых фраз і збирання інформації про конкурентів;
Netpeak Checker — інструмент для парсингу пошукової видачі, масового аналізу та порівняння сайтів;
Netpeak Spider — інструмент для регулярного SEO-аудиту, пошуку помилок і системного технічного аналізу сайтів.Також ми використовуємо Google Tag Manager, Measurement Protocol, власні скріпти автоматизації.
Чому це важливо для вас?
Для повної прозорості перед замовником ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
Він дозволяє:
бачити завдання команди, їх актуальний статус і звіти фахівців;
спостерігати за динамікою ключових показників ефективності;
поповнити рахунок, перевірити історію оплат, запросити бухгалтерські документи;
Netpeak Bot надсилає регулярну звітність у Telegram.
Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.
Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики
Допомагає коректно налаштувати збирання даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які є важливими для вашого бізнесу (наприклад, відстежування цільових дій у різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), та у результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.
Для передавання даних використовується Measurement Protocol.
Кастомна звітність, яка об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті
Дешборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:
витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;
втрачені транзакції через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
втрачений прибуток через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
рекомендації по збільшенню бюджету;
долю дефіциту бюджету;
показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;
компоненти показника якості по обліковому запису (релевантність оголошення, якість цільової сторінки й очікуваний CTR);
динаміка по СРО, CPL, дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.
Внутрішня система сповіщень агентства Netpeak, яка дозволяє інформувати маркетолога про стан проєкту та помилки
Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:
проблеми з кодом Google Analytics на сайті;
проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);
різкі перепади у кількості/вартості конверсій;
проблеми з відсутністю коштів в аккаунтах Google Ads, Facebook Ads;
ефективність реклами на різних пристроях;
ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;
ефективність реклами за годинами;
місцезнаходження користувачів, які переходили з реклами.
Скріпти й правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно керувати обліковими записами з мінімальними витратами часу
Це автоматизація, яка спрощує роботу з рутинними завданнями.
Приклади скриптів, які використовує Netpeak:
зупинка кампаній за товарами, яких немає в наявності;
автоматичене призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;
оптимізация неефективних майдинчиків КМС;
оновлення цін у оголошеннях;
виявлення конфліктів мінус-слів;
перевірка правильності заданих UTM-міток;
перевірка url на 404, 500 та інші помилки;
сповіщення про залишок балансу;
зупинка та запуск кампаній у потрібний день і час;
додавання розширень в усі кампанії аккаунту;
зупинка дублюючихся ключових слів тощо.
Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми у проєктах
Приклади дайджестів для контролю співробітників:
контроль роботи фахівця в аккаунті (Google Ads, Facebook);
контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії з проєктом;
контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;
контроль робочого часу за проєктом;
повідомлення про витрати в аккаунтах і комісію за поточний місяць.