Розробка бренд стратегії

Послуга передбачає комплексне рішення по роботі з брендом: від формулювання місії та цінностей бренду, з диференціацією від конкурентів та розумінням оптимальних медійних каналів, до побудова brand awareness, створення атрибутів бренду та прикладів рекламних кампаній.

Надіслати заявку

Ефективна бренд стратегія — ключ до пошуку нових шляхів зростання ваших продажів.

Євген Зінгерман
Chief Strategy Officer at Netpeak Agency Ukraine

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Бренд-стратегія — це довгостроковий план розвитку бренду, що інтегрується в загальну маркетингову стратегію та спрямований на підвищення впізнаваністі бренду, його диференціацію від конкурентів і формування емоційного зв’язку зі споживачами.

Побудуйте довіру, лояльність і репутацію

Приблизно 64% споживачів стверджують, що спільні цінності з брендом є основою їх зв'язку
Постійність бренду в середньому збільшує дохід на 23%
Під час оцінки бренду для людей важливішими є емоції та досвід, ніж логіка та факти
Клієнти, які мають емоційний зв’язкок з брендом, на 52% цінніші для компанії, ніж ті, хто такого зв’язку не має
Ефективна стратегія брендингу здатна підвищити коефіцієнт кліків в онлайн-рекламі у 2-3 рази
Успішна бренд-стратегія вимагає глибокого розуміння цільового ринку, ретельного підходу до позиціонування бренду та ефективного залучення усіх медіа каналів. Вона покликана вирішити три основні задачі:
  • зміцнення позицій компанії на ринку;
  • підвищення рівня лояльності споживачів;
  • збільшення продажу та прибутку.

Кому потрібна розробка стратегії бренду

Для нових бізнесів, які прагнуть гучно зайти на ринок та одразу зайняти на ньому своє місце

Для зрілих бізнесів, які зрозуміли необхідність трансформації та / або виходять на нові ринки

Для компаній, які шукають свою унікальну ідентичність у висококонкурентному середовищі

Розробка бренд стратегії охоплює

Визначення місії

Добре сформульована місія — це дороговказ для стратегічного планування й прийняття рішень у компанії. Вона гарантує, що всі зусилля узгоджуються з головними цілями бренду.

Що ми робимо
Визначаємо:

  • чим компанія займається; 
  • кого обслуговує;
  • які її основні цінності;
  • чого компанія прагне досягти в довгостроковій перспективі. 

Чому це важливо?

  • формує емоціональний зв’язок із цільовою аудиторією;
  • забезпечує єдину комунікацію у всіх каналах, яка відповідає бренду.

Позиціонування бренду

Йдеться про ідентифікацію та спробу «заволодіти» маркетинговою нішею для бренду, продукту чи послуги за допомогою різних стратегій: ціноутворення, просування, комунікації та розповсюдження.

Що ми робимо:

  • створюємо унікальний імідж;
  • будуємо сприйняття й місце бренду у свідомості цільової аудиторії порівняно з конкурентами;
  • готуємо посил про позиціонування з коротким описом основної цільової аудиторії.

Чому це важливо?

  • допомагає здобути лояльність та підвищити утримання аудиторії;
  • дає змогу виділитися серед конкурентів;
  • робить ваш продукт більш привабливим.

Tone of voice

Тон голосу в брендингу та комунікаціях — це особистість та емоції, які вливаються в комунікаційну стратегію компанії. Він охоплює не лише добір слів, але й їхній порядок, ритм і темп у текстах та усному мовленні.

Що робимо?

  • визначаємо особистість бренду та стиль спілкування з ЦА;
  • забезпечуємо адаптивність вашого Tone of voice відповідно до середовища — соцмережі, електронна пошта, друковні матеріали;
  • розробляємо приклади застосування tone of voice у різних каналах.

Чому це важливо? 

  • дозволяє створити емоціональний зв’язок із цільовою аудиторією;
  • забезпечує цілісну комунікацію у всіх каналах, яка відповідає бренду.

Айдентика

Переносимо цінність вашого бренду на будь-які візуальні елементи. Айдентика формує перше враження, забезпечує впізнаваність і створює емоційний зв’язок зі споживачем.

Що ми робимо

Створюємо повний візуальний образ бренду, необхідний для досягнення успіху вашого бізнесу:

  • розробляємо логотип;
  • підбираємо кольорову палітру та шрифти;
  • формуємо цілісний фірмовий стиль.

Чому це важливо? 

  • 81% споживачів повинні довіряти бренду, щоб розглянути можливість покупки;
  • колір підвищує впізнаваність бренду до 80%;
  • споживачі на 81% частіше згадують колір бренду, ніж його назву;
  • найкраще людина сприймає візуальну інформацію та сприймає до 80% візуалу;
  • 90% швидких рішень про продукцію приймається тільки за рахунок кольору.

Що дає розвиток бренду?

Ефективна стратегія бренду допомагає виділитися на конкурентному ринку, сформувати довгострокову лояльність клієнтів і стимулювати розвиток вашого бізнесу. Вона також сприяє:
  • Розширенню бізнесу.
  • Покращенню ефективності вебресурсу.
  • Можливості встановлювати ціни на рівні вище середнього за ринком.
  • Формуванню престижу компанії, що приваблює більше кваліфікованих фахівців.
  • Чіткій диференціації серед конкурентів.

Допомогаємо побудувати сильний бренд та успішний бізнес:

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Що ми робимо в рамках послуги:

1. Поринаємо у ваш бізнес, щоб знайти точки росту

Discovery & Research:

  • Q&A session;
  • аналіз ринкових трендів;
  • аналіз конкурентів;
  • висновки та рекомендації.

2.  Вивчаємо аудиторією, щоб створити емоційний зв’язок із вашим брендом

Працюємо з аудиторією, робимо:
  • сегментацію;
  • споживчий інсайт;
  • виявлення мотивів і бар’єрів;
  • CJM (Customer Journey Map).

3. Формуємо сприйняття бренду й стиль комунікації з цільовою аудиторією

Визначаємо унікальність і ключову відмінність бренду від конкурентів.
Розробляємо бренд-стратегію:
  • суть бренду (місія, візія);
  • ключове повідомлення;
  • позиціонування;
  • tone of voice (TOV).

4. Формуємо візуальний образ і сприйняття бренду

Допомагаємо виділитися серед конкурентів і зробити так, щоб бренд запам’ятали.
Розробляємо айдентику:
  • логотип (шрифтовий або зі знаком);
  • кольорова палітра бренду (brand colors);
  • типографіка (фірмові шрифти, дизайн-система, графічні елементи);
  • візуальні рішення для соцмереж (TikTok, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn);
  • промоматеріали (веб-банери);
  • презентації (шаблон, дизайн майстер-слайдів до чотирьох сторінок);
  • мерч (до п’яти елементів внутрішнього мерчу — gift pack, welcome box).

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

FAQ (поширені запитання)

Як розкрутити бренд?

Це довгий процес, який вимагає часу, зусиль та постійного вдосконалення. Необхідно створити стратегію розвитку бренду, яка буде включати:

  • Використання соціальних медіа, допоможе швидко взаємодіяти з вашою ЦА та залучити більше уваги до бренду.
  • Контент-маркетинг дозволить показати вашу експертність та привернути увагу цільової аудиторії.
  • Робота з інфлюєнсерами для залучення нових клієнтів та підвищення довіри.
  • Використовуйте платне залучення трафіку на ваш вебресурс.
  • Слідкуйте за аналітикою, відстежуйте результати та вносьте корективи у вашу стратегію.

Заповніть форму на сайті, і наші експерти допоможуть підібрати ефективні методи просування саме для вас.

Чим відрізняється стратегія просування бренду від маркетингової стратегії?

Маркетингова стратегія та стратегія бренду — це дві різні концепції, які мають відмінні цілі та результати. Маркетингова стратегія спрямована на просування продукту або послуги, тобто на досягнення максимального продажу та задоволення потреб цільової аудиторії. Вона орієнтована на створення ефективних рекламних кампаній, використання релевантних маркетингових інструментів та залучення клієнтів.

Стратегія бренду спрямована на активне формування самого бренду, його ідентичності та унікальності. Вона орієнтована на створення позитивного сприйняття бренду серед споживачів, побудову довіри та лояльності. Стратегія бренду охоплює розробку візуальної ідентичності, створення цінностей бренду, формування унікального позиціонування на ринку.

Якщо коротко, маркетингова стратегія спрямована на реалізацію бізнес-планів та  досягнення фінансових цілей, тоді як стратегія бренду зосереджена на побудові ідентичності та лояльності до бренду, що відповідно також впливає на фінансові показники (результат). Обидві стратегії є важливими для успіху бізнесу, та вимагають ретельного планування, впровадження та виконання.

Що таке brand awareness?

Brand awareness — це ступінь впізнаваності бренду серед цільової аудиторії. Показник того, наскільки люди знають про існування бренду, його продуктів або послуг. Чим вищий рівень brand awareness, тим більше ймовірності, що споживачі оберуть саме цей бренд при придбанні товару або послуги.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.