
1. Поринаємо у ваш бізнес, щоб знайти точки росту
Discovery & Research:
- Q&A session;
- Тренди ринку;
- Best practiсe;
- Висновки та рекомендації.
- Аналіз конкурентів.
Послуга передбачає комплексне рішення по роботі з брендом: від формулювання місії та цінностей бренду, з диференціацією від конкурентів та розумінням оптимальних медійних каналів, до побудова brand awareness, створення атрибутів бренду та прикладів рекламних кампаній.
Надіслати заявкуЕфективна бренд стратегія — ключ до пошуку нових шляхів зростання ваших продажів.
Добре складена заява про місію виступає дороговказною зіркою для процесів стратегічного планування та прийняття рішень компанії, гарантуючи, що всі зусилля узгоджуються з її головними цілями.
Що ми робимо?
Визначаємо:
Чому це важливо?
Йдеться про ідентифікацію та спробу «заволодіти» маркетинговою нішею для бренду, продукту чи послуги за допомогою різних стратегій, включаючи: ціноутворення, просування, комунікацію та розповсюдження.
Що ми робимо?
Чому це важливо?
Тон голосу в брендингу та комунікаціях відноситься до особистості та емоцій, які вливаються в комунікаційну стратегію компанії. Він охоплює не лише вибрані слова, але й порядок, ритм і темп, у якому вони вимовляються чи пишуться.
Що робимо?
Чому це важливо?
Переносимо цінність вашого бренду на будь-які візуальні елементи.
Що робимо?
Розробляємо все, що треба для досягнення успіху вашого бізнесу.
Чому це важливо?
Що ми робимо в рамках послуги:
Discovery & Research:
Це довгий процес, який вимагає часу, зусиль та постійного вдосконалення. Необхідно створити стратегію розвитку бренду, яка буде включати:
Заповніть форму на сайті, та наші експерти допоможуть підібрати ефективні методи просування саме для вас.
Маркетингова стратегія та стратегія бренду — це дві різні концепції, які мають відмінні цілі та результати. Маркетингова стратегія спрямована на просування продукту або послуги, тобто на досягнення максимального продажу та задоволення потреб цільової аудиторії. Вона орієнтована на створення ефективних рекламних кампаній, використання релевантних маркетингових інструментів та залучення клієнтів.
Стратегія бренду спрямована на активне формування самого бренду, його ідентичності та унікальності. Вона орієнтована на створення позитивного сприйняття бренду серед споживачів, на побудову довіри та лояльності. Стратегія бренду містить розробку візуальної ідентичності, створення цінностей бренду, формування унікального позиціонування на ринку.
Якщо коротко, маркетингова стратегія спрямована для реалізації бізнес-планів та досягнення фінансових цілей, тоді як стратегія бренду зосереджена на побудові ідентичності та лояльності до бренду, що відповідно також впливає на фінансові показники (результат). Обидві стратегії є важливими для успіху бізнесу, та вимагають ретельного планування, впровадження та виконання.
Brand awareness — це ступінь впізнаваності бренду серед цільової аудиторії. Показник того, наскільки люди знають про існування бренду, його продуктів або послуг. Чим вищий рівень brand awareness, тим більше ймовірності, що споживачі оберуть саме цей бренд при придбанні товару або послуги.