
1. Поринаємо у ваш бізнес, щоб знайти точки росту
Discovery & Research:
- Q&A session;
- аналіз ринкових трендів;
- аналіз конкурентів;
- висновки та рекомендації.
Послуга передбачає комплексне рішення по роботі з брендом: від формулювання місії та цінностей бренду, з диференціацією від конкурентів та розумінням оптимальних медійних каналів, до побудова brand awareness, створення атрибутів бренду та прикладів рекламних кампаній.
Надіслати заявкуЕфективна бренд стратегія — ключ до пошуку нових шляхів зростання ваших продажів.
Добре сформульована місія — це дороговказ для стратегічного планування й прийняття рішень у компанії. Вона гарантує, що всі зусилля узгоджуються з головними цілями бренду.
Що ми робимо
Визначаємо:
Чому це важливо?
Йдеться про ідентифікацію та спробу «заволодіти» маркетинговою нішею для бренду, продукту чи послуги за допомогою різних стратегій: ціноутворення, просування, комунікації та розповсюдження.
Що ми робимо:
Чому це важливо?
Тон голосу в брендингу та комунікаціях — це особистість та емоції, які вливаються в комунікаційну стратегію компанії. Він охоплює не лише добір слів, але й їхній порядок, ритм і темп у текстах та усному мовленні.
Що робимо?
Чому це важливо?
Переносимо цінність вашого бренду на будь-які візуальні елементи. Айдентика формує перше враження, забезпечує впізнаваність і створює емоційний зв’язок зі споживачем.
Що ми робимо
Створюємо повний візуальний образ бренду, необхідний для досягнення успіху вашого бізнесу:
Чому це важливо?
Що ми робимо в рамках послуги:
Discovery & Research:
Це довгий процес, який вимагає часу, зусиль та постійного вдосконалення. Необхідно створити стратегію розвитку бренду, яка буде включати:
Заповніть форму на сайті, і наші експерти допоможуть підібрати ефективні методи просування саме для вас.
Маркетингова стратегія та стратегія бренду — це дві різні концепції, які мають відмінні цілі та результати. Маркетингова стратегія спрямована на просування продукту або послуги, тобто на досягнення максимального продажу та задоволення потреб цільової аудиторії. Вона орієнтована на створення ефективних рекламних кампаній, використання релевантних маркетингових інструментів та залучення клієнтів.
Стратегія бренду спрямована на активне формування самого бренду, його ідентичності та унікальності. Вона орієнтована на створення позитивного сприйняття бренду серед споживачів, побудову довіри та лояльності. Стратегія бренду охоплює розробку візуальної ідентичності, створення цінностей бренду, формування унікального позиціонування на ринку.
Якщо коротко, маркетингова стратегія спрямована на реалізацію бізнес-планів та досягнення фінансових цілей, тоді як стратегія бренду зосереджена на побудові ідентичності та лояльності до бренду, що відповідно також впливає на фінансові показники (результат). Обидві стратегії є важливими для успіху бізнесу, та вимагають ретельного планування, впровадження та виконання.
Brand awareness — це ступінь впізнаваності бренду серед цільової аудиторії. Показник того, наскільки люди знають про існування бренду, його продуктів або послуг. Чим вищий рівень brand awareness, тим більше ймовірності, що споживачі оберуть саме цей бренд при придбанні товару або послуги.